Itse ylitin eilen itseni. Osallistuin ilmaisutaitopajaan ja siellä oli yhteensä 12 tyyppiä paikalla, kun lasketaan myös ohjaajat ja vetäjä mukaan.
Nyt oli tällä kertaa tyttöjäkin mukana vähän enemmän ja tuli tällä kertaa nyt myös osallistuttua kaikkiin harjoituksiin/leikkeihin. Vaikka ainakin yhden harjoituksen/leikin aikana kyllä olikin vähän semmoinen outo olo..
Mutta kaitpa se muuten meni ihan ok, vaikka kyllä jännitti todella paljon ja hetki meni, että uskalsin mennä sisälle AMK:in, jossa tämä ilmaisutaitopaja järjestettiin (ilmaisutaitopaja siis järjestettiin yhen koulun liikuntasalissa).. Jouduin siinä AMK:in pihalla hetken kasaan itseäni, ennenkuin rohkaistuin menene sisälle.
Ihan ok kokemus oli kuitenkin tälläkin kertaa tämä ilmaisutaitopaja. Vielä olisi yksi kerta tulossa, mutta en vielä tiiä aionko mennä siihen.
Tuo oli kuitenkin myös henkisesti mulle aika raskas kokemus, kun joutuu vähän meneen oman mukaavuus alueen ulkopuolelle..
Niin, ja tosiaan tällähän kertaa tuolla ilmaisutaitopajalla oli aiheena itsetunto, edellisellä kerralla olli rohkeus.
Ihan hyviä aiheita ollut nuo, vaikka edellisellä kerralla en kaikkeen osallistunut, mutta nyt eilen kyllä osallistuin kaikkeen.
Varmaan vaikutti osittain se, että paikalla oli tällä kertaa tyttöjäkin.
Mutta huomasi kuitenkin illasta, että päivä oli ollut mulle raskas, koska väsytti jo ennen kymmentä ja itseasiassa tälläkin hetkellä väsyttää vieläkin, vaikka sain levollisesti nukuttua n. 7 tuntia.
Liekkö vielä sitten se eilinen itsensä ylittäminen väsyttää..