Tsemppiä ja voimia kaikille!
Kuten jo Pelästynyt tuossa sanoikin, niin surullista lukea, että monella menee huonosti.
Mutta eipä se itelläkään sen paremmin mene.
Tai no, mieliala on hyvin vaihteleva ollut.
Viimeksi eilen tuli itku kun olin "töissä", menin ruokailun jälkeen vessaan ja siellä tuli hetken itkettyä.
Tallilla kuitenkin fiilis oli illasta sitten iha ok.
Yks mikä vaan vähän alkoi tympäseen kyllä, niin oli se, että jouduin odottaan kyytiä pitempään, mitä olin iskän kans sopinut.
Juu, olis kyllä ajokortti, mutta autolla ajo pelotaa..Pitäis saada joku kaveri kyytiin, että vois alkaa treenata taas autolla ajoa, mutta ei oikein ole kavereita.
Mutta tosiaan, vielä tästä sosiaalisten tilanteiden pelosta, niin olen huomannut, että nykyään kun käyn kaupassa, niin jos mun edessä kassalla on 1-2 ihmistä (tai enemmän) ja sitten taakse tulee porukkaa, niin silloin monesti vähän alkaa ahdistaan siinä kassajonossa oleminen.
Jotenkin ihmetyttää, ettei tuo kassajonossa oleminen ennen ole ollut mulle mitenkään iso asia, mut nyt siitä on tullu vähän semmoinen inhottava asia. Olen kuitenkin yleensä selvinyt kassajonosta maksamalla ostokset.
Muistaakseni vain kerran olen lähtenyt pois kassajonosta kierteleen kauppaa ja kerran olen vaihtanut kassajonoa, kun tuntui etenevän niin hitaasti se kassa missä olin aluksi (ja siihenhän heti jotku samassa ja viereisessä jonossa olijat vähän reagoi jotain sanomalla, mut en enään muista mitä).
Tänään pitäiskin käydä kaupassa, mutta saa nähä missä välissä sitä jaksaisi lähteä kaupassa käymään ja samoiten pitäisi koiratkin käyttää lenkillä, mutta jotenkin on niin tylsän harmaa keli tuolla ulkona, ettei oikein huvittais, eikä kyl hirveesti jaksaiskaan lähteä ulos. Mutta pakko nuo koirat on käytettävä jossain välissä lenkillä.