cherrie, Tsemppiä!
Itsehän nykyään käyn mahdollisuuksien mukaan aamusta koirien kanssa lenkillä ja yleensä tosiaan kävelen koirapuistoon, koska siellä ei ole aamuisin yleensä muita.
Iltaisin ei oikein huvita käydä koirapuistossa. Eilen kun iltapäivästä kävin koirapuistossa, niin aluksi siellä ei ollut ketään, mut hetken päästä sinne tuli vähän porukkaa ja oli jotenkin vähän semmonen olo, ettei oikein ois huvittanut jutella.
Mut pitihän sitä vastata, kun mulle puhuttiin.. Vaikka olin kyl aika lyhyt sanainen.
Aika pian kyllä sitten lähdinkin koirapuistosta pois.
Itselläni on nykyään silleen, että vaikka välillä on vähän vetämätön olo, niin yritän kuitenkin siitä huolimatta ulkoilla.. Koska toisaalta en jaksa kotonakaan koko aikaa olla, koska välillä kotona oleminenkin alkaa ahdistaan.
Pelästynyt, Laitoinhan mä yksilövalmentajalle viestiä noista fiiliksistäni yks päivä ja tänään hän vastasi viestiin. Harmi vain ettei yksilövalmentaja ilmeisestikkään tule tällä viikolla käymään Pesulalla. Joten seuraava tapaaminen hänen kanssa meneekin todella pitkälle (ainakin 3 viikon päähän).
Mutta ensviikolla tulee kuulemman yks hänen tuuraaja sitten käymään. Vaikka eipä se kyllä ole sama jutella tuuraajan, kuin sen ns. oman yksilövalmentajan kanssa, koska siihen tiettyyn henkilöön on jo tullut jonkinlainen luottamus.
Joten saa nähä miten nämä seuraavat 5 päivää (eli huominen, ensviikol 2 päivää ja sitä seukki viikol 2 päivää) tulee meneen Pesulalla..
Toivottavasti menevät ok..
Mailis, juu, isällä on alkoholiongelmia silloin kun hän juo. Onneksi hän on nyt toistaiseksi ollut juomatta, ihme ja kumma.
Mutta voi olla että lapsuusajan, muutaman vuoden takaiset ja viimeisimmät isän juopottelut myös ovat ehkä jollain tapaa yhtenä syynä tähän pahaan oloon/ahdistukseen.
Lopuksi vielä tsemppiä ja halauksia täältäkin kaikille.