Delffi 30.06.2017 klo 15.58
Lainaa viestiä vastaukseesi Ilmoita asiattomasta viestistä
mariele, itselleni(kin) tuo puhelimella asiointi on todella vaikeaa. En mielelläni puhu puhelimessa vaan hoitaisin mieluiten asiat sähköpostitse tai tekstiviestitse, tai sitten kasvotusten.
Sepäs nopea vastaus! 🙂 Mikähän siinä kasvotusten puhumisessa on helpompaa, kun se on sitä monelle, mitä olen keskustellut muiden kanssa. Puhelin on se vihoviimeinen vaihtoehto.
Paniikkikohtaus saa kyllä varmasti ottamaan takapakkia, voin kuvitella. Tuosta yksilövalmentajasta, niin enhän toki voi tietää, mutta luulisi että saisi jutella niitä näitä?
Tuo odottaminen on kyllä vaikeaa. Itsellä menee kesäisin koko elämä tauolle. Ihan hirveää. Sitten vaan lähtee oravanpyörä taas käyntiin syksyllä.. liekö se sen parempi. Mutta kesäisin olen panikoiva sotku.
Katsoin Delffi että harrastat ratsastusta. Harrastin myös, hevosteni kuolemaan asti 2014. Sen jälkeen on kyllä jäänyt satunnaiseen kaverin hevosella menemiseen.
Sain sitten vihdoin soitettua sen puhelun. Olin miettinyt etukäteen että se kuitenkin menee ihan hyvin, sanot vain että mikä kaupunki ja eiköhän ne kysele sitten, niin ensmmäinen yllätys olikin, että oli väärä numero. Tai ei väärä, mutta tällä kyseisellä kaupungilla olikin oma numero, jota en netistä löytänyt, virkailija yhdisti sitten siihen. Siitä ei vastattu joten en saanut asiaa hoidettua, ja eiköhän juuri kun hoidin kolmea asiaa yhtäaikaa muutenkin, niin sieltä soitettu takas. No, onpahan aika nyt olemassa.