Delffi kirjoitti 27.6.2017 10:32
Juhannus olis voinut mennä paremminkin.
Isän juomisen takia juhannus meni pilalle.
Muutenki koko viikko oli jotenki huono viikko. Oli päiviä, ku ei meinannut mikää kiinnostaa ja kaupassa käyminen meinas ahdistaa.
Tämäkin viikko on alkanut huonosti..
Yksinäisyys on ikävää, ahdistavaa ja masentavaa (äsken tuli jopa itku), mut ku ei sitä uskalla tutustua uusiin ihmisiin noin vain, kuten ns. normaalit.
Olisi kyllä ainakin yks ihminen, johon haluaisin tutustua enemmän, mut tuskinpa se on mahdollista..
Lisäksi tämä ko. henkilö on mulle vähänkuin isosisko..
Mut joo.. saa nähä miten jaksan nämä tylsät 5 viikkoa, kun nyt on jo vaikeaa.
Mut tuskinpa se töissä olis sen helpompaa..
Halauksia sinulle <3 Yritä nauttia vapaudesta, oliko sinulla lemmikkejä? Miksi ajattelet että ei olisi mahdollista tutustua siihen kyseiseen henkilöön? Rohkeasti, et siinä menetä mitään!
Minulla ahdistaa.. tää työttömyys.. mutta niin myös töiden haku, miksi se on niin vaikeaa
😭 Onko kenelläkään muulla tälläistä? Pelko myös siitä jos jonain päivänä jonnekin työllistyn, niin onko ammattitaitoni vielä tallessa. Olen yrittänyt verrata niin, että ovathan monet esimerkiksi äitiyslomallakin, hoitamassa kotona lapsiaan jopa monia vuosia, ja hyvinhän hekin palailevat työelämään.. En nyt tarkoita että heilläkään se helppoa on, mutta eivät välttämättä "omista" tälläisiä pelkoja kuitenkaan ☹️
Mitä vanhoille kirjoittajille kuuluu, teistä ei ole kuuulunut..
Olen myös ajatellut Viveekaa.. Hän varmaan pääsi takaisin jaloilleen osa-aikaisen työn kautta
☺️❤️