Tammyka, siis mun perässä ei ollut kassalla ketään ennenkuin vasta sitten kun olin jo siirtynyt maksamaan tai no, odottamaan maksamista (muutama mun ostos oli siis vielä hihnalla), niin silloin siihen tuli seuraava ja tunkee ne omat ostoksensa mun ostoksiin melkein kiinni, ärsyttävää.
Juu, yleensä kyllä laitan kapulan heti ostosten jälkeen, jos näen, että mun perään on joku tulossa. Mutta jos ei näytä ketään tulevan mun perään kassalle, niin en välttämättä laita kapulaa omien ostoksieni jälkeen, mutta vissiin pitää alkaa nykyään laittaa kapula vaikkei ketään oliskaan tulossa taakse.
Rehellisesti sanoen mua ei itseäni ärsytä se, jos edessä oleva ei sitä kapulaa laita. Osaan laittaa sen itsekkin..Eli en ilkeä/tyly ja tunge omia ostoksiani toisen ostoksiin kiinni, kun/jos kapulaa ei ole laitettu väliin, vaan todellakin voin laittaa sen kapulan itsekkin ennen omia ostoksiani.
Tiiän kyllä että kapulan laittaminen on kohteliasta, mutta jotkut voi olla ajatuksissaan kassalla, niin se kapulan laittaminen omien ostoksien jälkeen saattaa toisinaan unohtua.