Pelästynyt kirjoitti 7.4.2017 8:26
Tervetuloa mukaan Anniina 🙂 Olen pahoillani, että olet joutunut kokemaan töissä jotain pahaa ☹️
Cherrie: ☺️❤️ Inhottava tilanne jos tuntee olevansa ei pidetty ja joutuu sellaisessa paikassa kyläilemään. Jaksamista.
Mailis: ☺️❤️ Onneksi pääsit sieltä kuitenkin kotiin, pois inhottavasta tilanteesta
Mulla on siipi ihan maassa, eräs työkaveri on kunnon mielensä pahoittaja ja käyttäytyy kuin 3 vuotias uhmaikäinen päiväkodissa. Ei jaksa. No nyt hän on ottanut minut uhrikseen. Yksi virhe ja se on siinä. Onneksi eilen löysin yhden työpaikan jota aion hakea. Pitää vaan toivoa, että sen myös saan. Ei olisi niin paljoa asiakaspalvelua vaan saisi puuhata itsekseen enemmän. Toki jonkin verran siihenkin kuuluu asiakaspalvelua muttei niin paljoa kuin nykyisin. Paljon itsenäisempää työtä, mikä on minun makuuni.
Minkälaisesta paikasta on kyse 🙂 Toivottavasti saat paikan! Saisinpa iteki semmosta voimaa ja uskallusta vain hakea sellaisiin paikkoihin mihin haluaisin, tai pientä kiinnostusta on. Monesti käy niin että en sitten uskallakaan, vaikka haluttaisi.. Ärsyttävät pelot... Alan liiaksi aina miettimään kaikkea valmiiksi, entäs jos pääsenkin, mutta mitä jos en sitten osaakkaan mitään tai olen huono, tai mitä jos mut otetaan silmätikuksi tai jotain. ☹️
Oon tositosi väsyny taas reissusta.. Huhhuh. Vielä pitäisi jaksaa hieman kotihommia tehdä, ruokaa laittaa.. Viimeyönä ei oikein uni tullutkaan.. Vaikka ajattelin että olisi tullut..