Pelästynyt kirjoitti 29.3.2017 16:29
Delffi: Hevos harrastus kuulostaa mukavalta 🙂 ja tuollainen harrastus tuo rytmiä. Minä pidän hevosista tosi paljon.
Cherrie: Tsemppiä vierailuun, ja positiivista että on mennyt paremmin kuin ajattelit. ota vaan vähän lisää lääkkeitä jos siltä tuntuu 🙂 Mulla on niitä 10 mg ja niitä saa maksimissaan ottaa jospa 16 päivässä, aika hurjaa!
Mulla on vähän matalaa lentoa mutta kyllä se tästä varmaan taas...Työpaikka ahistaa tosi paljon, ja se asiakaspalvelu 😝
Nyt jatkan siivoamista, sais vähän siistimmän kodin.
Ehdin juuri kirjoitella tuonne reissusta . 🙂
Joo aika hurja määrä on tuo , minkä saa ottaa. Tuli kyllä huomattua että vähintään 20mg pitää ottaa, ja sitten lisää jos tarvetta. Ei paljon 10mg reissussa auttanut. Mutta harmittavaa että pitää turvautua lääkkeeseen ihan vieraillesskin, tosin muuten olisin ollut vielä enemmän jännityksessä ☹️
En voi kun nostaa hattua että olet jaksanut töissä.. ! Joko muuten työt alkanut sujumaan? Itsellä varmasti olisi pientä haparointia ensimmäiset viikot.. varsinkin jos ei ole samaa työtä tehnyt aikoihin, puhettakaan siitä miten jaksaisi täyttä päivää yhtäkkiä tehdä.