Pelästynyt kirjoitti 18.3.2017 7:25
Halaus kaikille tarvitsijoille 😍 Eikös se ole niin, että kevät on monesti meille joilla on ongelmia mielen kanssa niin on vaikeampaa aikaa vaikka valoisuus lisääntyy ja kesä alkaa tulla? Näin olen olevinaan jostain kuullut tai lukenut? Itselläni on kanssa parina päivänä ollut todella hankalaa, pakkoajatuksen vaivaavat joka käänteessä yksi kun menee ohi toinen jo tulee.. Välillä on kyllä itselläkin käynyt mielessä, että onko tämä elämäni tarkoitus, pelätä kaikkea, pelätä ajatuksiani, pelätä ovatko ajatukseni totta? Onko tämä todellakin loppuelämäni tarkoitus 😭
Mulla on tänään työpäivä, ei jaksaisi yhtään mutta jonkunhan se on palveltava asiakkaita tänäänkin. Onneksi huomenna ei tarvitse.
Tekisi mieli vaan olla...
Mullakin on välillä tuota, että keväisin saattaa ahdistaa enempikin.. ja olen lukenut samasta asiasta . ☹️
Minä ilmaisin tänään vähän "puolitosissani" miehelleni, että mitä jos varaisin ajan terapeutille/tai lääkäriin, jottai saisin apua ja lääkkeet.. Hän on kyllä huomannut että olen aikaajoin allapäin.. mutta ei nyt tarkalleen siis edelleen tiedä mitkä syyt siihen johtaa ( sosiaalinen fobia) jne... No, hän teki kantansa taas erittäin selväksi.. Sanoi että ihan turhaa semmoiset, ja kaikki lähtee itsestä, siihen mitään lääkkeitä yms tarvita... ☹️ Mua niin surettaa että hänen kantansa on tuommoinen.. Miksen saa häneltä tukea enemmän.. Toisaalta luulen että hän olisi jo jättänyt minut, jos niin olisi halunnut tehdä.. Olemme kuitenkin olleet useita vuosia jo yhdessä, mutta eihän sitä ikinä tiedä.. Oon silti onnellinen että hän on jaksanut minua tähän asti, mutta joskus tosissaan mietityttää miten kauan hän vielä kestää.. En tiedä mitä tekisin jos jossain vaiheessa jäisin yksin😭
Mutta tosiaan... Ymmärrän senkin että joillakin ihmisillä on vaikeuksia asettua toisen asemaan, kun on mielenterveydellisiä ongelmia.. mutta ei niitä pitäisi vähätellä.. ihan kun minä leikilläni tässä "esittäisin".. Joskus vihoissani toivon, että nää ihmiset ( jotka vähättelevät) joskus itse kokisivat miten vaikeaa tälläisten asioiden kanssa kamppailu on. ☹️