cherrie kirjoitti 28.2.2017 20:38
Minulla on joskus tunne, että välitetäänkö minusta vähemmän kuin muista? Kelpaanko, olenko vähäpätöisempi ja huonompi? Epäonnistuja olen ollut, mutta tekeekö se minusta vähemmän rakastettavan?
Epäonnistuminen, pettymykset ja "romahdukset" on siitä siunattuja asioita, että niissä tilanteissa tulee todella rakkautta tarvitsevaksi. Kun menee hyvin ja pärjää, ei oo niin kipeästi tosi rakkauden, siis ehdottoman ja ansiottoman rakkauden tarpeessa. Ihmisten hyväksyntää voi saada pelkillä teoillakin, ja taivas miten raskasta semmonen suorittaminen on. Rakkautta ei voi ottaa vastaan muuten kuin ilman ansioita ja avuttomana.
Yleensähän ihmiset roikkuu viimiseen asti kiinni kaikissa omissa yrityksissä olla kelvollinen, pärjäävä ja hyväksyttävä, ettei vaan joutuis ihmisten hyväksynnän ulkopuolelle. Itse on ainaki tehny näin. Lopputulos: en ollu aito kenenkään ihmisen edessä, ei yhtään todellista ihmissuhdetta, pelkkää näytelmää ja maskia, jonka takana olin ihan yksin. Hymyilin, vaikka oli jatkuvasti kauhean paha olla, tein hullun lailla töitä täyttääkseni kaikki odotukset ja olin aivan uupunut. Sitten, kun oon eri tavoilla "pudonnut", romahtanut ja epäonnistunut, oonki pudonnu rakkauteen. Jumalan rakkaus on ehdotonta ja kyllä semmosta rakkautta saa ihmistenkin kautta kokea. Ihmiset, jotka itse on pudonneet, ei tavallisesti tuomitse toisia heikkoja. Ja ne, jotka itse on saanu rakkautta sillon, kun on vähiten sitä ansainnu, rakastaa myös toisia ehdoitta. ☺️❤️
Toivoisin niin paljon, cherrie, että voisit saada apua ja laskea harteiltasi noita taakkoja. Tiedän jotain siitä, millasta on elää, kun niin monet asiat ahdistaa ja pelottaa. Se on tosi raskasta ja varastaa niin paljon sitä iloa ja vapautta, mikä elämään kuuluu. Ei sulla oo mitään hävettävää siinä, että sosiaaliset tilanteet pelottaa tai että työnhaku on vaikeaa. Ne asiat voi kääntyä siunaukseksi elämässäsi, koska heikkoudet on meissä se kanava, jonka kautta rakkaus pääsee sisään. ☺️❤️ Vahvoja ja pärjääviä ihmisiä on vaikea rakastaa, koska he ei tartte ketään.