Mailis kirjoitti 18.2.2017 12:5
Cherrie, melkein tiesit mitä sun tuttava soittaa ja se ei sulle sopinut. Asia on ok.
Ei tarvi suostua jos joku ei sovi. Ei sun tarvi soittaa takas.
Mulla alkoi päivä upeasti ja ahkerasti. Sit mä hullu soitin vanhemmalle sukulaiselle. Musta tuntu että se oli kateellinen mun ahkeruudesta ja että menee ihan hyvin. Ite se ei saa tikkua ristiin.
Tietyt sukulaiset on ilonpilaajia. Kerrot mitä hyvänsä niin vastaus on soinniton jaa. ☹️
Uskomatonta miten ikäihmisillä voi olla töksä käytös!
Toivottavasti mä en itse ole noin masentava. Ainakin olen jo kappaleen matkaa koittanut siitä pois...
Ihana keväinen päivä ja linnut laulaa. Täytyy vaan unohtaa kaikki ilonpilaajat ja pahan ilman linnut!
No hän sitten soittikin vielä uudemman kerran, niin vastasin..
Inhottavaa että joidenkin ihmisten pitää olla noin katkeria, ja tuollalailla lytätä ☹️
Anonym, minäkin monesti töiden jälkeen ( silloin kun olin vielä töissä), jäin aina miettimään, että mokasinkohan jotain, teinkö jotain huonosti, olisiko jonkun asian voinut hoitaa paremmin. Sitten jään usein vatvomaan omia sanomisiani.. Tai jos joku antaa jotain asiallista palautetta, ihan kohteliaasti vain mitä voisi tehdä toisin tms, niin jään surkuttelemaan sitä kauaksi aikaa.. Vaikkei tietenkään pitäisi. Palautehan on hyvästä, varsinkin kun sen osaa oikein antaa, eikä niin että "lyttää" toisen. Silloin tietää missä voi parantaa.. Huomaa miten huono itseluottamus sitä on, kun tälläisistä tulee surullinen ja huono mieli. 😀
Mulla on täksi päiväksi ohjelmaa koko päivälle, saa nähdä miten sitä jaksaa..