Voi jösse, ohi on, ensimmäinen päivä. Oon niin poikki, niin poikki. Yksi ainut pahempi pakkoajatus koko päivänä, no se edellee vaivaa mutta vain yksi on se sekin jotain. En tiedä millä taas pääsisin ajatuksesta yli. Jossain ohjeessa oli, että pitäisi nauraa sille ajatukselle tai kertoa se jollekki mutta ei nyt hirveästi naurata ja no te olette ainoita joille voin kertoa. Että anteeksi jo etukäteen. Olin palvelemassa asiakkaita, kun huomasin yhden äidin lapsiensa kanssa, mulle tuli jotenkin outo olo ihan kun olisin "herännyt" unesta sellasesta "tiedottomasta" tilasta, ja yksi kaks ajatus iski päähän, että kävinkö minä tuolla, teinkö jotain outoa, teinkö jotain, en tiedä oikein mitä. Eli ihan outoa, pakko oli jakaa teidän kanssa kun ajattelin jos se helpootaisi. Sitten yritin järkeillä, että olisihan joku käynyt sanomassa siitä esim. esimiehelleni tai jollekkin muulle työntekijälle...vain mitä?
Eli Cherrie, on kaikenlaisia oireita, vatsakipua, "poissa olevana oloa" Ihan kun unesta välillä heräisi, välillä hikoiluttaa ja välillä kylmää..
Muuten työnteko tuntui ihan mukavalta mutta tuo yksi inhottava ajatus...Auttakaa minua järkeilemään päätäni 😞
Yksi positiivinen asia, autolla ajo ei jännittänyt eikä pelottanut yhtään vaan sujui kuin ei olisi ongelmia sen kanssaa ollutkaan, toivottavasti myös huomenna.
Palaan illemmalla uudestaan kunhan istun sohvalla ja selvitän ajatuksiani 🙂