Pelästynyt, paljon voimia ja tsemppiä tähän päivään! Toivottavasti kaikki menisi hyvin 🙂🌻
Paljon on ollut puhetta ihmissuhteista täällä. Minä olen pyrkinyt karsimaan elämästäni sellaisia ihmisiä, jotka aiheuttavat minulle pahaa mieltä jatkuvasti (mm. tämä sukulainen, joka häpeää työttömyyttäni ja jolle kulissit on kaikki kaikessa - minä en sovi hänen kulissiinsa ja se hävettää häntä), mutta eihän se aina helppoa ole, kun tulee se pelko, että jääkin ihan yksin. Vaikeita asioita. Miltä tuntuu ajatus, että painokkaasti yrittäisi sanoa toiselle, että "tuo (oli se päälle puhuminen tai työttömyydestä patistelu) tuntuu minusta tosi pahalta ja toivon, että huomioisit asian jatkossa" tms.?
Minua yritettiin pyytää entisiin töihin, sijaiseksi. En kerta kaikkiaan pysty menemään, tuli tosi paha olo pelkästään tuosta pyynnöstä ja nousi se velvollisuuden tunne, että "jos siellä nyt on puolet porukasta influenssassa tai norossa, niin pitäisikö minun kuitenkin.." Vaikka tietää, että tuntuu pieneltä kuolemalta sinne meno... Ei vaan pysty.
Täällä paistaa aurinko ja ajattelin yrittää ulkoilla. Se tekisi niin hyvää, mutta on unohtunut jonnekin.