Pelästynyt kirjoitti 4.2.2017 18:14
Lääkkeet, en osaa sanoa. Varmaan jotenkin koko ajan seuraan itseäni, omaa ragointiani. Ehkä jos pystyisin ihan rentona vaan olemaan niin varmaan toimivat tai edes helpottavaat mutta jostain syystä kokoajan ns. seuraan itseäni. Tänääkin olin kiertelemässä kirppareita ja kävin muutamassa kaupassa niiin kokoajan olin jotenkin varpaillani.
Kerkesin ollan n. vuoden työttömänä...ennen tätä ☹️ voih tuska!
Huippua olisi lähteä jonnekkin kauas kauas pois.. Inhottaa kun aina tulee tuttuja vastaan.
Tänään käsi todella kipeä ☹️
Minullakin on tuo, että seuraan itseäni vähän liikaa, esim testaan pulssia, että hypähtääkö kattoon vai ei kun on lääkkeen ottanut. No eihän se hyppää.. 😀 ei se silti henkiseen jännitykseen tepsi, esim tänään en kyennyt vaan isompaan kauppakeskukseen menemään vaikka lääkkeen olin ottanut. Henkisesti vain ahdisti liikaa niin jätin välistä..
Mullakin uhkaavasti pian lähestyy jo ensimmäistä vuotta tämä mun työttömyys... 😯🗯️
Niin, se olisi niiiiin ihanaa saada semmoinen kunnon "irtiotto". Olla jossain ihan muualla. Mä en tajua miks mä aina pelkään että joku tuttu tulee vastaan, loppujenlopuksi aika harvoin tulee. mutta aina sama pelko.. Ja että miltähän näytän ja mitä sanon JOS joku tulee vastaan... Mutta se on kauhea paikka silloin ku joku tuttu tulee vastaan, itse monesti yritän olla niinkuin en olis huomannutkaan ja koitan "kiertää" jonnekin kauemaks...