Pelästynyt kirjoitti 1.2.2017 8:22
Menen tänään lääkäriin, sain varattua ajan, yritän saada jännittämiseen jotain lääkäettä, pakkoajatuksia en varmaan viellä uskalla ottaa puheeksi, mutta aloitan tuosta sosiaalisten tilanteiden jännityksestä...Aamulla istuin koneelle ja varasin ajan..nyt se on tehty ja sinne menen. Sitten myöhemmin varmaan kun rohkaistun niin otan puheeksi nuo pakkoajatukset. Kyseessä on mun entinen työpaikka lääkäri, joka tekee yksityisvastaan ottoa myös. Tunnen hänet ja häneen on vuosien varrella syntynyt jonkilainen luottamus suhde. En halunnut mennä uudelle lääkärille tai terveyskeskukseen..Toivottavasti olen illalla viisaampi.
Cherrie: Luin netistä tuosta propalista, voitko sinä ajaa autoa sen aikana? Mun on melkein pakko pystyä, kun alkaa työt ja mun täytyy päästä sellaiseen aikaan kulkemaan, että on pakko mennä omalla autolla. Sekin jännittää se autolla kulkeminen.
Jännittäjä lähtee nyt suihkuun, ja toivottaa kaikille muille jännittäjille hyvää päivää, olette tärkeitä!😍
Vau, hienoa!!!! Kerro sitten miten lääkärissä meni! Ehkä sitä uskaltautuisi itsekin mennä puhumaan tästä fobiasta ☹️ Auttaisi paljon, pääsisi eteenpäin ☹️ Eihän se olisi kun päättäisi ja tekisi sen varauksen, ja menisi sinne vastaanotollle, mutta kun ei ole pystynyt. Mutta mahtavaa, etttä teit sen
☺️❤️
Kyllä voin ajaa Propralin kanssa autoa. 🙂 Tietenkin jos ottaa "liian ison" annostuksen niin voi alkaa esimerkiksi huimaamaan, mutta ei mulla ole vielä käynyt niin. Ja tuo oman annostuksen löytäminen on aika yksilöllistä. Minähän aloitin pienellä annostuksella esim ihan kauppaan mennessä ja tunnustelin miten toimii !