satoshi kirjoitti 31.12.2016 17:6
Joie, muutos tapahtuu hitaasti ja se on ylä- ja alamäkeä, joskus nopeeta joskus hidasta. Jospa sun on nyt aika hengähtää ja miettiä, miten sun uusi oivallus muuttaa sun suhtautumista asioihin? 🙂 Se on kuitenkin iso juttu kun hoksaa, ettei olekaan välttämättä enää elämänsä uhri, vaan osa sitä.
Kiitos kannustuksesta, satoshi. Toivorikkaana kohti uutta vuotta. Voihan unelmat toteutuakin!
Pelästynyt kirjoitti 2.1.2017 13:30
Armo rikasta vuotta kaikille!
Aamen! 🙂👍 Samoin sinulle.
Mulla vuodenvaihde sujui mukavasti pikkuiseen kummipoikaan tutustuessa. 😍 Hänet kastettiin uudenvuoden aattona.
Cherrie, multa ei oo ikinä kysytty työhaastatteluista, että miksi CV:ssä on aukkoja: miksi en ollut opiskeluaikana joka kesä kesätöissä tai miksi opinnoissa kesti niin kauan. En mä usko, että semmosilla asioilla on suurta merkitystä, jos muuten on työhön sopiva. Tosin en oo kyllä saanut niitä harjoittelu- tai työpaikkoja, joihin olen ollut haastatteluissa, joten olikohan tämä sittenkään kovin pätevä neuvo? 😀 En usko kuitenkaan, että aukot työhistoriassa olis ollu syynä siihen, ettei mua valittu. Ei ihmiselämä oo semmosta kaavan mukaista; on niitä itse kullakin erilaisia poikkeavuuksia.