Tuosta kiitollisuudesta, sitä ei aina osaa ajatellakaan miten kaikki on kuitenkin suht hyvin itsellä. On kuitenkin katto pään päällä, on ruokaa ja perus asiat melko kunnossa.
Niin se vain joulu oli ja meni. Nyt tuntuu haikealta, ja tuleva vuoden vaihtuminen jännittää. Toivottavasti se toisi jotain positiivisia tuulia mukanaan... Omasta asenteestahan se on myös kiinni. Itse kyllä kaipaisin kunnon muutosta, tai no edes sitä pientä.
Mua harmittaa, koska mun mielialat heittävät niin laidasta laitaan, esimerkiksi aamulla saatan olla hyvinkin iloisella ja positiivisella tuulella, mutta se saattaa muuttua jo ihan vaikka muutamien tuntien kulutta, että yhtäkkiä kaikkea "aristeleekin", mieltä masentaa ja ahdistaa. Onko kellään muulla näin ? Tai sitten saatan olla vain mieli allapäin monta päivää.. En suoraan sanottuna muista milloin viimeksi olisi ollut kokonaisia päiviä, jolloin ei ahdistaisi jne.. ☹️
Sitten toinen juttu, esimerkiksi löysin taas pari mahdollisesti varteenotettavaa työpaikkaa, ei siinä vielä mitään.. ihan rohkeasti uskalsin ja uskallan kysyä aina lisätietoja ja saankin vastauksen, mutta sitten... Siihen se sitten useimmiten jääkin melkein, ja vaikka olisikin kiinnostava paikka, mua jää askarruttamaan että onko minusta siihen, ja sitten se varsinaisen hakemus jää laittamatta, en uskalla, ei ole rohkeutta, lamaannun... Onko kenelläkään muulla tuttu tunne? ☹️ Kun tuntuu ettei sitten saakkaan aikaiseksi.. Ja asiaa ei todellakaan auta sekään, kun mielialat vaihtelee niin nopeasti. Ensin on innoissan , ja sitten koko juttu ahdistaakin. Välillä kyllä mietin että onko mulla joku kaksisuuntainenkin mielialahäiriö...
Mutta kuitenkin, harmittaa suuresti kun ei vaan _uskalla_.... Ja mietin, että riittääkö mun rahkeet tällä hetkellä edes kokopäivä työhön, että jaksanko minä, voi veiskö se voimat heti alkuunsa.. Vai olisiko sittenkin järkevämpää aloittaa jostain osapäiväisestä työstä, muutamia tunteja siellä täällä, ja tunnustella miltä tuntuu, ja sitten jos tuntuu hyvältä, jaksaa ja kykenee, niin sitten lisää.. Osapäivätyössä vain miinuksena se, ettei tienaa niin paljon.