Kiitti tsemppi viesteistä☺️❤️
Joo työmatkaan ainakin vetoan, ja tuohon ettei varsinaista päivää edes sovittu milloin ottaa yhteys työpaikkaan... ja _mahdollisesti_ myös "valitan" suuni puhtaaksi siitä, ettei mulle työkkäristä edes annettua tietoja koko palkkatukiasiasta, että mitä se edes suunnilleen ottaen on jne, vaan lyötiin suoraan tämän työnsuunnittelijan yhteystiedot kouraan, ja sanotaan että "soita sinne". Sekä se, ettei mulle annettu mahdollisuutta itse esimerkiksi hankkia paikkaa. mikä olis ollut mahdollista kuitenkin.. 😮😞 Muuta en oikeastaan sitten keksi mitä siihen laittaisi. Ja hyvällä tuurilla toivoa että menisi läpi, toki mun tuurilla tuskin menee. Nyt vain mietityttää että meneekö mulla nyt tältä kuulta jo tuki poikki, että saavat asian käsittelyyn ja ovat päätöksen tehneet☹️ No.. ei kai tähän kuolekkaan, mutta niiin.. todella inhottavaa kuitenkin. Sieltä työpaikalta esimies kuitenkin vastasi ihan asiallisesti; kiitti viestistäni, ja toivotti hyvää jatkoa, sekä hyvää joulua..
Pelästynyt, ton selvityspyynnön voi täyttää siellä omilla sivuilla netissä, en tosin ole vielä ehtinyt sen kummemmin vilkaista minkälainen se on.. Tai olisinhan minä tässä ehtinyt, vaan ei ole haluttanut katsoa vielä sitä sen koommin.
😠
Muistan, tervetuloo minunkin puolestani☺️❤️ Toivottavasti täältä on myös sinulle apua! Mulle on ainakin paljon auttanut se, ettei tarvitse ongelmien kanssa jäädä yksin☺️❤️