Pelästynyt kirjoitti 14.12.2016 13:25
Cherrie: Voihan ****, Varmaan ainakin siitä kulkemisen vaikeudesta, kun kyseessä on vuorotyö. Tuohon vuorotyö juttuun varmaan aika paljon laskisin, kun kuitenkin ilta ja yövuorot ovat hankalasti järjestettävissä. Mulla ei oikeastaan ole kokemusta kuin kiertotien kautta näistä asioista, tuttava joskus joutuin tuollaisen tekemään ja hänellä se meni läpi mutten tähän hätään syytä muista.
Joie: Vähän alle 50 tein nyt ja joku päivä ajattelin toisen samanlaisen satsin tehdä. Onpahan mitä jouluna puputtaa...
Ai kauhea että harmittaa kyllä Cherrien puolesta ☹️ 😭. Nyt toivotaaan kuitenkin kaikkein parasta ja yritetään yhdessä miettiä mitä siihen voisi kirjoittaa. Työkkäri on musta jokseenkin pelottava, minä stressaan hirveästi kun joudun asioimaan heidän kanssaan.
Joo ärsyttää kyllä huomattavan paljon... Piti ottaa lääkettäkin ettei sydän jyskyttäis niin hirveästi, ja tuli kauhea ahistuskohtaus. Nyt vähän "seesteisempi" olo, mutta voi pojat, että v*tuttaa silti!!
Ainakin tuosta kulkemisen vaikeudesta meinaan laittaa, iltavuorot ja yövuorot ois olleet aivan mahdottomia kun julkinen liikenne ei pahemmin silloin edes kulje. Hyvä että viikonloppuna yhtään.. Jos kävelisin eestakaisin, se tekisi melkein jo jotain 3 tuntia päivässä, ja talvella vielä kelit huomioonottaen😠 Tuskin siellä päätöksentajat loppupeleissä millään sydämellä ajattelee, mutta kuitenkin. Ja sitten tuosta päivämäärästä, kun ei sovittu mitään virallista päivää milloin otan yhteyttä kyseiseen työpaikkaan "viimeistään".
En ole aikaisemmin saanut karenssia, niin senkin takia ihan uusi asia mulle ja en oikein tiedä miten tämä sitten menee. 😑❓😞 Selvitysta oli ainakin aikaa tehdä, mutta en tiedä ovatko mun tuet sitten siksi ajaksi laitettu vielä katkolle, ja siihen asti että päätös tulee, oli se sitte myönteine tai kielteinen. Ja siitäkö sitten lasketaan vielä se 2kk karenssiaika, vai mitä se nykyään edes on, sehän tekee jo sitten 3kk 😮 äh en tiedä.
Tänään ajattelin paketoida joulupaketteja, niin jospa siinä saisi vähän ajatukset muualle hetkeksi.