Katsoin vielä linja-aikataulutkin ihan vasiten, että miten menisi esim aamulla. Ensin joutuisin kävelemään noin kilometrin paikasta A paikkaan B, siitä bussilla, ja sitten jonkin verran kävelyä taas. Ehtisin juuri ja juuri aamuvuoroihin, mutta huonosti kulkevat takaisin päin iltapäivisin. Illalla ei enään ollenkaan klo 19 jäljestä, eli esim iltavuorojen tekeminen olis mahdotonta, mikä on kuitenkin aika oleellista tuohon paikkaan liittyen (vuorotyötä). Ja enpä kehuisi itse työpaikkaakaan kamalasti.
En vielä laittanut sähköpostia, ei tässä viitsisi kyllä kovin kauan vitkutella, kun varmaan odottelevat kuitenkin yhteydenottoani. Yritän kuitenkin piakkoin ilmoittaa sinne esimiehelle. Tälle yhdelle tanttaralle en kyllä ilmoita en yhtikäs mitään, joka tän paikan minulle "löysi". En suoraan sanottuna halua enään ikinä puhua hänen kanssaan, kun hän niin alentavasti minulle puhui molemmilla kerroilla. 😞 Varmaan tämä esimies hänelle tuosta ilmoittelee, ja sitä kautta varmaan työkkäriin, mahdollisesti. En jaksaisi miettiä enään koko asiaa..
Kiva, Mailis jos näistä keskusteluista oli jotain hyötyä myös sinulle, ja sait uutta infoa 🙂
Satoshi, se kiekkari voisi kyllä kiinnostaa. Voisin kuvitella sen olevan suhteellisen helppo paikka aloittaa ja palata vähitellen työelämään. Tai varmaan voisin tämän seudun kiekkariin itsekin soittaa, ja kysellä miten nämä asiat järjestyisi, kunhan saan tarpeeksi rohkeutta.
Pelästynyt, peukut sinulle 🙂 Sinulla ollut aikamoinen päivä, monenlaista hommaa. Miten muuten, oletko ollut vielä "alamaissa"?
Mulla on jatkunut tää masentuneisuus varmaan jo toista viikkoa ☹️ En väitä, että kokoaika olisi ollut harmaudessa kulkemista, mutta melkein. Inhottavaa myös siinä mielessä, kun olo on niin jaksamaton ja en jaksa innostua.
Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisuuden nimissä😍😍