Joie kirjoitti 30.11.2016 11:56
Hei, hienoa kuulla cherrie, et lääkkeistä on niin paljo apua! Jee!
Mä kävin tutustumiskäynnillä yhden terapeutin luona. Hän vaikutti ihan hyvältä, tosin oon vähän epävarma siitä, miten tuun toimeen naisterapeutin kanssa. Suhde äitiin on ollu tosi vaikea ja tuntuu et vihaan häntä vieläki. Pelkään, että alan vihaamaan terapeuttia sitten, jos/kun siinä suhteessa tulee pettymyksiä tai vaikeuksia. Miesterapeutin kanssa olis varmaan helpompaa, mut jotenki mulla on ollu koko ajan semmonen olo, että nyt olis parempi olla naispuolinen... mulla oli aikaisemmin monen vuoden keskustelusuhde vanhemman miespuolisen pastorin kanssa ja se oli tosi hyvä... toivoisin, että pystyisin luottaan johonki naiseenkin.
Muuten on masentanut nämä ongelmat ihmisten kanssa olemisessa. Sählyharrastus on piristänyt, mutta se on jo joulutauolla ja jatkuu vasta loppiaisen jälkeen. Yhdessä pelaaminen on mukavaa, kun siinä voi kuulua joukkoon ilman, että tarttee niin kauheesti jutella tai mitään.
Joo, oli ainakin ensihätään apua, katsotaan toimivatko jatkossa yhtä hyvin kuin viikonloppuna 🙂
No, kokeilemalla ainakin selviää miten tuut toimeen sen terapeutin kanssa, ja sehän on tärkeää jos löytyisi semmoinen "yhteinen sävel" 🙂 Toivotaan että natsaa! Minä kävin joskus vuosia sitten vanhemman mies psykiatrin luona. Tykkäsin hänestä kyllä kovasti, vaikka hän olikin alkuunsa pelottavan näköinen 😀 Harmittaa kyllä jälkeenpäin että en silloin niin paljon osannut avautua hänelle. Tosin en tietäis osaisinko nykyäänkään 😟
Tuli muuten tässä mieleen että oletteko te muut olleet hyviä kirjallisissa tuotoksissa? Vaikka siis niiden työhakemusten kanssa? Mua harmittaa kun mun kirjallinen ulosanti on aina niin jotenkin hirvittävää luettavaa 😀 Oon muutenkin ollut aina jotenkin huono tuollaisissa, ikinä saa oikein mitään fiksusti ulos 😀