Minäkin liityn tähän fobia joukkoon, hei vaan kaikille!
Minä varasin lääkäriajan viikko sitten kirjoittamalla lääkärille kirjeen, kun en muulla tavoin saanut sitä tehtyä..heh. Mutta se toimi, sillä sain ajan jo tämän kuun 20 päivä.🙂👍 (Yhteydenottotapoja on siis monia, jos pelkää esim puhelinta, kuten minä.)
Vaikka se itse vastaanotolle menokin pitäisi vielä saada pois alta, ennen kuin voin sanoa todella saaneeni 😯🗯️. No, nytpä olen sitä ainakin pyytänyt, joten edistystä on tapahtunut.
- Jännittää silti ihan pirusti se lääkärille meno!🤔
Toivottavasti kaikki nyt menis sen kirjeen johdosta helpommin siellä vastaanotolla, kun lääkäri kerran tietää jo etukäteen mitä odottaa.😑❓
Koska toivon niin kovasti, että pääsisin vihdoinkin sen "uuden elämän" alkuun, josta olen niin kauan haaveillut😴... Tarkoittaen, että uskaltaisin alkaa elämään & olemaan oma itseni☺️, myös silloin kun pelottaa/ahdistaa/jännittää & lakkaisin olemasta vain sivusta katsoja jne. yms.
Tuntuu nyt meinaan siltä, että seinät kaatuu päälle. Ja välillä olo on kuin nurkkaan ahdistetulla eläimellä. 😭
Toisin sanoen, tuntuu kuin hukkuisin tähän elämään ja sen haurauteen...
Olenkin aina ollut omasta mielestäni liian herkkä tähän maailmaan. (?) En siis vielä 29 vuoden ikään mennessäkään ole liiemmin oppinut nauttimaan elossa olostani. Masennus/pelot ovat olleet läsnä teiniajoista lähtien. Joskus ne on vaan enemmän pinnan alla, kuin pinnalla. Mutta siellä ne on, aina valmiina nousemaan pintaan ja viemään minut mukanaan syvyyksiinsä.. josta on vaikeata yksin ylös päästä. 😯🗯️
Mistä voisi yksinäinen saada tukea/seuraa, kun ei ole ketään? Lääkäriltäkö? Enpä usko että sieltä saa muuta kuin reseptin. - Vaikka onhan se jo hyvä alku sekin!
Kerran lääkkeet jopa paleastivat minut vaikeasta masennuksesta (vuosia sitten), että ei minulla sinänsä mitään lääkkeitä vastaan ole, päinvastoin.
Yritän nyt kuitenkin etsiä muunkinlaista tukea.. esimerkiksi täältä! 😀