Hei taas!
Syöny nyt pienen tovin tota 15mg cipralexia mutta nyt aion sen lopettaa.Oon 3kk ollu rankalla dieetilla ja paino ei laske vaikka mitä tekis!
Soittelen lääkärilleni ja kerron et aion lopettaa tän heti.Eli siis huomenna en ota enää lääkettä.muiden kokemuksia lukeneena tiedän et laihdutus+cipralex ei toimi.Oon lihonu sellaset 6-7kg tän lääkkeen käytön jälkeen vaikka syön terveellisesti ja liikun.
Toivottavasti se tohtori nyt keksii jonkun lääkkeen mikä ei lihottais,mitä syömällä pystyis laihduttamaan ja auttais viel tähän sos.tilanteiden pelkoonki.
Terapiaan haluisin.Maksaako se jotain?Tuntuu et lääkäri ei millää mua sinne laittais.Tosin se ei kaikista mun lapsuuden traumoista tiedäkkään ku niistä on niin vaikee puhua.
Muutenki turhauttavaa kun lääkäri sanoo et oon oon vaan ihminen kuka viihtyy yksinään ja ei oo seurallinen.Paskat sanon minä.Ennen sairastumista meinasin revetä liitoksistani jos jouduin viettämään päivän yksin kotona.Ja porukassa mä en koskaan jäänyt huomaamatta vaan olin se kuka oli aina äänessä
nyt on niin helvetin epävarma olo kun kävelen tuolla ulkona.kaikki tuijottaa,Näytän hirveeltä yms.
Oon täysin eristäyny.Viimeks ollu ulkona kavereiden kanssa yli 6kk sitten.Päivät menee himassa,sillon tällön käyn kaupasssa et olis edes jotakin tekemistä.Töissä toki tulee käytyä ja se on kyllä ainoo paikka missä pääsee ihmisten kanssa keskusteleen vapautuneesti.Nautin suunnattomasti siitä.Siis kun harvoin pääsen juttelemaan ihmisen kanssa.Monille normaalia,mulle harvinaista herkkua.
Yks rajottava tekijä on tuo paino.Melkeen sanoisin että kaikista rajottavin.En enää suostu olemaan missään ilman että on takki päällä peittämässä läskejä.Baariin en kehtaa lähteä tai kaverille kylään.Ylipainoa on sellanen 10kg mikä kuullostaa ävhältä mutta kaikki on keskivartalossa ja rasvakerros on todellakin paksu.
On se kumma kun apua ei saa!Pitääkö ihmisen yrittää itsemurhaa ennenku pääsee terapiaan ja saa oikeesti lääkityksen?! huoh
Anteeks kielenkäyttö ja sekava teksti mutta tuohtuneena ja väsyneenä tätä kirjotin.En siis mitään itselleni oo tekemässä,oli vaan kannanottoni🙂Kertokaas muut onko toi cipralex vaikuttanu painoon ja onko kilot sitte karissu ku käytön lopettaa?