Hei taas pitkästä aikaa. En ole oikein jaksanut tulla tänne kirjoittelemaan, vaikka asiaa olisikin ollut.
Kiitos eläväinen viestistäsi. Luultavasti se on niin, että vaadin itseltäni liikaa. On tosiaan vaikeaa luottaa itseeni. Ennen tilanne oli vielä pahempi, kun suorastaan halveksuin itseäni ja ajattelin, etteihän kukaan minuun haluaisi edes tutustua, kun olen niin tylsä.
Se on kyllä aivan ihana tunne, kun huomaa, että nauttii ihmisten seurasta. 🙂
Minulla oli tässä tällä viikolla yksi esiintymistilanne. En ollut jaksanut valmistella sitä esitystä ja tiesin, että siinä "estradilla" se jännitys vasta iskee. (Jostain syystä en muiden kiireiden vuoksi jaksanut jännittää tuota niin paljoa etukäteen ja olihan mulla ollut ihan positiivisia esiintymiskokemuksia tässä lähiaikoina). Noh, päätin sitten kuitenkin vähän fuskata ja otin rauhoittavan lääkkeen ennen esitystä. Esitys meni hyvin. Lääke auttoi, vaikka siitä tulikin hieman huono omatunto. Olisi pitänyt valmistella esitelmäni paremmin, ettei olisi tarvinnut turvautua lääkkeeseen. Mutta kai minä sain tehdä niin..
Äh, muutenkin tuntuu välillä, että pidän liian korkeaa rimaa itselleni. En aina osaa antaa itselleni anteeksi. Onneksi se on parantumaan päin. Olen huomannut, ettei kukaan ole täydellinen, miksi minunkaan pitäisi?
Ainiin, tässä viime viikolla tuntematon ihminen kysyi multa reittiä. Kerrankin en mennyt paniikkiin vaan neuvoin ja oikein "innokkaasti". 😀
Tässä pari viestiä taaksepäin oli noista lääkkeistä puhetta. Itsekin lääkkeidenottamisen alussa olin vähän empiväinen. Olen kuitenkin ymmärtänyt tämän asian niin, ettei elämä(ni) pelkojen, jännityksen ja muun kauhun vallassa ole elämisen arvoista ollenkaan. Ansaitsen sen, ettei tarvitse pelätä. Kovasti tietysti mietin omaa persoonaani, millainen todella olen. Millainen olisin jos voisin olla sellainen kuin haluan? Ehkä lääkkeet ja terapia antaa mulle voimaa olla juuri sellainen. 😉
Joulutunnelmaa toivotellen, 🙂🌻