Ahdistaa niin vietävästi. Elikkäs..Mulla on vanhampi sisko jonka kanssa ollaan oltu tosi läheisiä ja nyt musta tuntuu että hän ottaa etäisyyttä. Itse olen hsp eli erityisen herkkä luonne ja tämän tajuttuani olen alkanut olemaan oma itseni, en kaipaa hirveätä tohinaa ympärilleni. Sisko on tosi sosiaalinen ja sillä on paljon menoja ja mua hengästyttää sen menemisen tahti. Olen alkanyt kieltäytymään sellaisista menoista joissa tunnen että mun ei ole hyvä olla siellä mukana, ehkä sisko kokee tämän mun puolelta torjuntana. Pitääkö mun vaan sietää menemisen epämukavuus jotta saisin pitää siskoni? Eli mentäis siskon ehdoilla. Annan esimerkin. Hän kyselee mua mukaansa kyläilemään, on ilta ja olen väsynyt, keron tämän hänelle ja sanon että mietitään myöhemmin joka käy siskolle. Menee muutama päivä ja alan kyselemään että millos mennään niin huomaan että, hän onkin jo pyytänyt jotain muuta sinne reissulle. Mua tämä kyllä loukkaa. Mitä ootte mieltä? Tää on niin rasittava tilanne ja se syö luitani koko ajan. Siskolani kyllä riittää muita kavereita joiden kanssa hän pääsee menemään niin paljon kuin jaksaa. Se vaan on sillai että mulla ei muita ysräviä ole kuin tämä sisko. Tuntuu vaan että hän määrää tän elämisen tahdin. Sekin varmaan vaikuttaa se että hän on mua vanhaempi ja tottunut pomottamaan…en tiiä. Onko kellään tämänkaltaisia kokemuksia?
Kiitos jos jaksoit lukea tän mun sepostuksen.