Olen nuori nainen ja muuttamassa juuri rakkaani kanssa yhteen. Suurin osa tavaroistani on jo hänen luonaan, mutta isot huonekalut ovat vielä asunnossani.
Kaikki tämä tapahtui aika äkkiä (olemme tunteneet vasta alle puoli vuotta) mutta minusta kaikki on kokoajan tuntunut todella oikealle.
Nyt kumppanini kuitenkin sanoi että häntä on alkanut epäilyttää, että kaikki tapahtui liian nopeasti. Ymmärrän häntä kyllä, sillä se on totta, mutta minua ahdistaa se että hän kertoo sen nyt kun iso osa minua ja tavaroitani on jo hänen luonaan ja asuntonikin on jo välittäjällä myynnissä. Tuntuu epäreilulta. Hän kysyi minulta että voitaisiinko me tapailla jos hän pyytäisi minua muuttamaan pois.
Rakastan häntä kovasti mutta minusta tuntuu että luottamus saattaisi siinä kohtaa olla menetetty… vaikka häntä kovasti rakastankin. Oikeasti minun tekisi mieli vain ravistella häntä!!!
Olen lähdössä viikon lomamatkalle ja hän lupasi tehdä päätöksensä sillä aikaa. Suostuin tähän, mutta nyt minua alkoi ahdistaa että pilaako tämä minun lomani? Kun mietin vain kokoajan että mitä tapahtuu kun palaan takaisin Suomeen. Mutta toisaalta enhän minä voi pakottaa häntä muuttamaan kanssani yhteen, enkä edes haluaisi (haluan että hän haluaa minua yhtä paljon kuin minä häntä)..
Mulla ei tässä oikein kysymystä ole, mutta jos jollakin on mielipiteitä/ehdotuksia/vastaavia kokemuksia niin kirjoitelkaa… Tuntuu että olen nyt kovin yksin asian kanssa, kun ystäviäkään minulla ei oikein ole ja kavereille en oikein haluaisi asiasta kauheasti puhua (puoli tuttuja) .
Odotanko vain koska räjähtää?