Oonkohan syrjäynyt? Tuntuu että kun kaupungilla kävelen niin kaikilla on jotain mua vastaan. En tunnu kuuluvani muuta kun ehkä terapia ryhmään. Mun ongelma on se että käytän liikaa lääkkeitä jotta saisin ahdistuksen ja kivun pois, mutta menen loppujen lopuksi niistä tokkuraan ja väsyn. Tätä tää mun elämä on ollut muutaman vuoden. En pääse lääke-koukusta pois. Ja sitten annostus kasvaa kun kasvaa toleranssi. Keskittymis vaikeuksia myös on. Joskus ihailin kuolemaa. Romantisoin sen, mutta nyt tiedän että se on hirvittävä asia. En vaan olisi sitä tietoa hankkia näin.
En enää tiedä millaista elämä on ilman Temestaa. Se lääke on jo osa minua. Se on osa mun persoonallisuutta. En olisi ikinä aloittanut käyttöä, jos olisin tiennyt mihin se johtaa. Se on tehokas lääke ahdistukseen, mutta pitkällä aika välillä siitä on vain haittaa.
En tiedä olenko liian itsekäs ihminen. Kirjoitan vain omista murheista, enkä lue muitten tarinoita. Toki ryhmäterapiassa yritän auttaa muita.
Tällä hetkellä se suurin ongelma on että en viihdy ihmisten seurassa ja en viihdy yksinkään. Sitten kamala lihas särky koko ajan ja turrutan oloa lääkkeillä. En ole kuitenkaan vähään aikaan käyttänyt niitä väärin, joka on positiivista.
Oikeastaan kaikki lähti siitä kun näin harhoja ja luulin että ne on viestejä Jumalalta ja luulin että pääsen taivaaseen ja vedin 7 Temestaa kerralla, jotka kyllä sitten oksensin pois.
Mutta nämä harhat ovat häirinneet jo monta vuotta. Niitä tulee aina välillä ja ne ovat vaarallisia sillä uppouden niihin niin täysin että jossain vaiheessa saatan luulla että ne ovat totta. Vaikkei niin ole. Mutta haluaisin että ne on totta. Ne ovat niin rauhoittavia.
Taas tätä avautumista. 🙂