Joie kirjoitti 3.11.2016 21:7
Lämpimät onnittelut minäitse89! Ikävä kuulla, että sulla on ollu kurja olo. Toivon ja ilon pilkahduksia toivon sulle - ja minusta sulla on kyllä paljon syytä olla ylpeä itsestäsi, kun oot kuitenki ollu ja eläny ja talsinut eteenpäin, vaikka on ollut sellasia taakkoja, joista suurin osa ihmisistä ei tiedä mitään. En tunne sinua, mutta sen mitä oon lukenut täällä viestiketjuja, olen nähnyt, että oot kulkenu hyvin vaikeita teitä ja kuitenki sulla on jokin halu uskoa parempaan ja kurottautua kohti elämää. Se on hienoa, kunnioitan. 🙂🌻 Ja hyvää syntymäpäivää! 🙂🎂
Kiitos Joie!
Jotkut ihmiset on sanonut mulle välillä, että tiedän elämästä enemmän kuin ne jotka on elänyt pumpulissa koko elämänsä. Minä en kyllä ihan yhdy siihen ajatuksiin. Antaisin vaikka toisen käteni, jos saisin vaan olla terve ja ei tarvitsisi turvautua lääkkeisiin. Tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee niin sitä raskaammaksi kaikki käy. Tiedän että en mää vielä hirveen vanha ole ainakaan iältäni, mutta välillä tuntuu että henkisesti jo ikä loppu.
Mulla on mennyt viime ajat sängyn pohjalla. Jotenkin vaan ei jaksais enää. Oon välillä aivan kuitti henkisesti ja fyysisesti.😭 Jotenkin se koko elämä käänty siinä kun kaveri teki itsemurhan. Tuska on joka päiväistä... No, on se hyvä että edes jotenkin vielä pystyy toimiin vaikka ahdistaa. En mää silloin, kun sairaus puhkesi ja olin pari kuukautta osastolla, olis uskonut että tulen näkemään vielä 2016 vuoden. Ja siitä on nyt 9 vuotta.
Kiitos Jaana onnitteluista!
En mää jaksa tällä hetkellä juhlia, ehkä sitten kun vointi on parempi...