Minä – mies – opiskelija – 25v
Viimeinen 3.5kk on ollut elämäni rankinta aikaa. Alkoholin ja tyhmyyteni takia päädyin suojaamattomaan kanssakäymiseen tuntemattoman naisen kanssa. Tästä lähti pyörimään sellainen pelon lumipalloefekti, että luulen joutuvani turvautumaan vielä jossain vaiheessa ammattiapuun. Ensin kävin läpi HIV pelon ja lopulta sain nega tuloksen. Olin tämän odotuksen jälkeen aivan loppu. Tämän jälkeen iski selittämätön ihottuma, jota lääkäri epäili punatäpläksi. Itse veikkaan kuppaa, koska sitä ei minulta ole vielä testattu (alan sivuilla todetaan, että kuppa voi jäljitellä punatäplää). Jos ihottuma olisikin vain punatäplää, niin kyllä kohtalolla on surkea huumorintaju lykätä tuollainen ihottuma juuri tähän kohtaan elämääni. Kolmantena ja kirsikkana kakun päällä, huomasin tänään patin aivan toisen nielurisan edessä (herneen kokoinen, kenties verisuoni, kenties ei, kenties koe palan arvoinen).
Olen käynyt tapailemassa lääkäriä neljä kertaa 3kk aikana. Eka kerta oli perus sukupuolitautitestit. Toinen kerta hain unilääkkeitä. Kolmas kerta oli kun hain rauhoittavia ja uusin lääkereseptin. Neljäs kerta oli kun kävin näyttämässä ihottumaa. Olen varsinainen terveyspalveluiden suurkuluttaja.
Opiskelun laitoin tauolle kaksi kuukautta sitten ja lupasin itselleni, että seuraavana vuonna saan uuden alun. Nyt pitää vielä odotella noita ihottuma tuloksia ja käydä näyttämässä tuota pattia nielussa. En edes jaksa kertoa mitä kuvittelen tuosta patista. Eli jonkunlaista luulosairautta minussa on.
Aikoinaan soittaessani opiskelijoiden mielenterveyspuolelle (stressin, lievän masennuksen, luulosairauden takia) sain ajan puolentoista kuukauden päähän, eli tammikuun alkuun. Kysyivät, että onko itsetuhoisia ajatuksia, no eihän mulla ole. Sitten ne sanoivat, että hyvä nähdään puolentoista kuukauden päästä. Nyt olen ollut kykenemätön opiskeluun/työhön tuon ajan. Opinnot ja työ ei kiinnosta. Odottelen vain jotain. En tiedä itsekkään mitä. Kaipa seuraava pysäkki on kun menen näyttämään pattiani lääkärille, mutta kun sitä aikaakin joutuu odottamaan viikon ellei pari. Opiskelijana mulla ois muutakin rahamenoa, kuin laittaa ne mehiläiseen yks. lääkäriin, jotta saisi heti tietää mistä on kyse.
Rauhallista joulua.