Raskasta päivästä päivään!
Mulla ihan hirvee ahdistus/masennus ihan kokoajan. ollu nuorempana paniikkihäiriö kun olin 14v.
Nyt olen 24v ja tuntuu kuin mikään ei oo ennallaan.. syönyt tässä vuosien mitta cipralex 5mg lopettanu varmaan 5kertaa mutta aina on joutunu aloittaa uudestaan.. yhteensä laskin syönyt 4vuotta sitä. tällähetkellä tuntuu että se ei auta yhtään.
-Kysymys ois että mitä fyysisiä oireita teillä on.
Tässä muutamia mitä mulla on: korvissa tuntuu kun joku painais niitä, että ei näe kunnolla(mulla kyllä visional snow) että näkee semmosta ihme juttua voitte googlata visional snow.
Semmonen tunne että ei tiedä kuka on ja että onko sitä tässä. katsoo ja tunnustelee omaa kehoa niin ei tunne ku ois oma keho. tai vaikka jos kattoo kättä niin ei näytä omalta kädeltä. Koko ajan jotenki poissaoleva vaikka tajuu kaiken ja sillai. ei tätä jaksa tarttis apua!!!
Olen käynyt nyt 6kertaa terapiassa mutta ei se ainakaan ole vielä auttanut vähän parempi olo aina sen jälkeen ehkä tunniks mutta sit alkaa taas.
Pahin juttu on se tässä kun en saa mielestä pois sitä että mulla ois joku sairaus mikä ei ole huomattu. sitä mietin melkeen 24/7 mikä apuna tähän? tai että menetän järjen ja musta tulee joku vihannes.. Vastauksia kiitos!!! Ois kiva jutella jonkun kanssa ihan kahden jollai ois näitä samoja juttuja ottakaa rohkeasti yhteyttä 🙂