Raiskaus ja miten se sadaan peiteltyä: ts. rikos ja psykiatria
Tässä tässä lisää aiheesta:
Ongelmana raiskausten ilmituomisessa on oman kokemukseni mukaan juuri psykiatria. En tarkoita tässä nyt psykoterapiaa, joka on ihan muuta kun oireiden etsimistä ja lääkitsemistä.Itse olen kotonani saanut kasvatuksen, että terveeseen naiseuteen kuuluu myös itsensä kunnioittaminen.
tähän kasvatukseen on kuulunut mm. se. että kun lähdet ravintolaan, niin sääntö 1, älä koskaan juo liikaa, että sinuun ei koskettaisi ilman omaa lupaasi. Keskustella voi ja tapailla voi, mutta sitten vaan kotiin yöksi jos muut avut kuin se eräs kaikista yleisin ei tehoa.
Se miten itse alunperin tulin raiskatuksi, ei sitten oikeastaan naurata yhtään. Minua loukkasi suljettujen ovien sisäpuolella eräs n. 50 vuotias mies. olin itse silloin n. 20. Lain puolesta jo aikuinen,. mutta tosiassa ihan nuori ja kokematon vielä. Ensi oivallukseni nähtyäni tämän miehen oli, että hänesä on jotain outua, eli lähde pois. Yritin viestiä asiasta ,mutta miehelle minun oman käsityikseni mukaan tuli minusta pakkomielle. Minusta on edelleenkin lähinnä normaalia, että koska mieillä oli ikäeroa n. 30 v, niin hän lähinnä aiheutti minussa pahoinvointia siinä mielessä. Niin mielestäni kuuluukin. Yritin viestiä asiasta, mutta hänen viestinsä olin minun mielestäni että koska olet neitsyt, niin sille naureskellaan jo. Loukkannuin hänelle todella syvästi ja aloin oireilemaan. Koin hänet hyvin tunkeilevana, sillä seksuaalisuudestahan kysytään vasta kun ihminen itse siitä haluaa puhua. En ollut itse puhunut mitään.
Koska minua oli loukattu, seksuaalisuuteni alkoi muuttua. Lähdin ravintolaan, ja minut raiskattiin.
Se miksi oman kästykseni takia seksuaalirikoksia on erittäin vaikea joskus todistaa on se, että
lääkärit ovat kollegiaalisia. Aina voidaan sanoa, että hänellä on esim. skitsofrenia, eli kyllä se hänen päänsä sisällä on totta, mutta ei tässä todellisessa maailmassa. Sitten sanotaan ,että olet hoitokielteinen kun taistelet totuuden puolesta. Lopuksi koko perhe vedetään tähän kuvioon mukaan.
Kaikki tarkkailevat vain oireita, ja vakuuttuvat että niinhän se tosiaan on, mitä lääkäri sanoi.
Tästä syystä rikoslain olisi muututtava, koska mielestäni näin vakava rikos ei vanhennu koskaan.