Olen kokenut seksuaalista väkivaltaa usein ja useamman kuin yhden miehen taholta. Nyt ensimmäistä kertaa uskaltauduin lukemaan tätä ketjua vaikka kokemastani on jo yli kymmenen vuotta. Täytyy sanoa, että hyvää teki.
Näen, että muutkin kohtalotoverini kärsivät syyllisyydestä. Siitä ei tunnut pääsevän mitenkään eroon. Jotenkin se kaikki oli minun vika.
Olen yrittänyt tuoda asiaa terapiassa esille useamman kerran. Pohjanoteeraus oli naispsykologi, joka totesi, että "sä varmaan kuvittelit sen?". En käynyt sillä naisella enää sen jälkeen. Hän sanoi juuri sen mitä pelkäsin. Minulla on ollut psykoosi ja se kyseenalaistaa kaiken kertomani. Tulee sellainen olo, että minulle voi tehdä mitä vaan ja sitten kun valitan, viitataan kokemaani psykoosiin.
Onneksi tuo nainen oli ainut, joka on tehnyt niin. Viimeksi minulla oli miespsykologi, joka pysähtyi siihen, että ensimmäinen seksikokemukseni oli väkivaltainen. Sanoin, että en halua käsitellä vanhoja seksitraumojani terapiassa. Lähinnä minua ahdisti se, että terapeutti oli mies. Jotenkin hävetti😳
En käy nyt missään terapiassa. Ainoastaan yksityisellä lääkärillä silloin kun lompakko antaa myöden. Näin tuntuu olevan hyvä. Olen kirjoittanut kaikesta kirjan ja se tuntuu tällä hetkellä parhaalta mahdolliselta ratkaisulta. Kaikki minulle tapahtunut ja tehty on suuri kipeä salaisuus, jonka kohta kaikki saavat tietää kun kirjani julkaistaan. Tämä tuntui minusta oikealta ratkaisulta, mitä menneeseen tulee.
Ja mitä nykyisyyteen tulee, niin minulla on ihana avomies ja aiomme kihlautua uuden vuoden päivänä.😍