Pysähtynyt

Pysähtynyt

Käyttäjä Ilonai aloittanut aikaan 24.03.2016 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Ilonai kirjoittanut 24.03.2016 klo 20:13

Heippa!

Olen korkeakouluopiskelija ja valmistun pian. Kävin kahden vuoden ajan koulupsykologilla ahdistuksesta, jonka vuoksi jätin usein menemättä kouluun. Tein opiskelujen ohella töitä ja työmäärä on saanut minut uupumaan.

Olen neljän vuoden opiskelun aikana asunut noin 12 eri osoitteessa. Yhteensä neljällä paikkakunnalla ja kahdesti ulkomailla, 3 kk kerrallaan. Pisin aikani yhdessä osoitteessa on puoli vuotta ja lyhin aika kaksi päivää.

Viime vuonna olin Nepalin maanjäristyksessä ja pian tämän jälkeen minä ja poikaystäväni erosimme. Olimme asuneet puoli vuotta yhdessä ja olin saanut uuden työpaikan. Nyt irtisanouduin ja muutin asumaan kotipaikkakunnalleni äitini luokse.

Olo on kaiken jälkeen täysin tyhjä. En tiedä minne suuntaan pitäisi lähteä. Nyt pitäisi aloittaa opinnäytetyö, hakea töitä ja uusi asunto (taas). En ole kuitenkaan kuukausiin tehnyt mitään. Ihan kuin olisin ollut maailmalla matkoilla ja tullut tuhlaripoikana kotiin tyhjän päälle.

Miten olette saaneet itsenne taas toimimaan kun pää on aivan tyhjä ja voimat kadonneet?

Käyttäjä tylleröinen kirjoittanut 25.03.2016 klo 20:06

Ilonai kirjoitti 24.3.2016 20:13

Heippa!

Olen korkeakouluopiskelija ja valmistun pian. Kävin kahden vuoden ajan koulupsykologilla ahdistuksesta, jonka vuoksi jätin usein menemättä kouluun. Tein opiskelujen ohella töitä ja työmäärä on saanut minut uupumaan.

Olen neljän vuoden opiskelun aikana asunut noin 12 eri osoitteessa. Yhteensä neljällä paikkakunnalla ja kahdesti ulkomailla, 3 kk kerrallaan. Pisin aikani yhdessä osoitteessa on puoli vuotta ja lyhin aika kaksi päivää.

Viime vuonna olin Nepalin maanjäristyksessä ja pian tämän jälkeen minä ja poikaystäväni erosimme. Olimme asuneet puoli vuotta yhdessä ja olin saanut uuden työpaikan. Nyt irtisanouduin ja muutin asumaan kotipaikkakunnalleni äitini luokse.