jaana6 kirjoitti 19.10.2016 20:20
Hei minä itse.
Minäkin kokeilin ilman lääkkeitä elämistä monta vuotta, hyvin se meni mielestäni monta vuotta, kunnes törmäsin terveyskeskus lääkäriin joka ei enää kannattanut sitä, ja jouduin
turvautumaan psykiatriin, ja sain lääkkeet jotka tehosivat minuun.
Kyllä sitä kannataa kokeilla, varsinkin jos sen voi tehdä valvotusti niinkuin sinä. Mielummin
ilman lääkkeitä, on hyvä motivaatio, joka on hyvä sisäistää. Ilman omaa panosta siitä ei
tule hyvää jälkeä, mutta muista olla rehellinen sille omalle hoitajallesi, jos sinulla on ääniä
tai harhoja, äläkä jää ilman lääkettä jos se ei sovi sinulle, mutta voithan vaihtaa lääkeesi.
Harhoihin on kyllä muitakin lääkkeitä, oma hoitajasi tietää varmaan.
Hyvää jatkoa, ja kokeilepas sitä vierotusta.☺️❤️
Kiitos! En tiedä kuuluko sairauteen, mutta haluan koko ajan vain eristäytyä. Ja sitten väsyttää koko ajan. Tavallaan välillä jähmettyy paikalleen ja ei haluaisi tehdä mitään. Oletko jaana itse kokenut sellaista? Tekisi mieli vaan maata koko ajan ja itkeä...😭
Tää on vaan jotenkin niin epäreilua. Haluaisin olla ihan tavallinen tallaaja ja olla töissä ja perustaa perheen, mutta tuntuu koko ajan että käperryn vaan itseeni ja en halua olla tekemisissä kenenkään kanssa. Mutta toisaalta sitten en selviä yksinkään. Tuntuu että joka päivä uppoan vain syvemmälle tähän suohon.
Kun vain olis terve, niin kaikki olis taas hyvin. Luulen että toi mun rankka teini-ikä kostautuu nyt. En vaan enää jaksais tätä kärsimystä. Silti en usko että kuolema on mikään ratkaisu. Se tuottaa niin paljon tuskaa perheelle etten voi sitä tehdä...
Haluisin vaan, että olis enemmän kavereita tai tyttö-ystävä tai en tiedä auttaisko se... Sitten päässä äänet syyttävät minua kaikesta. Kaikesta tuskasta ja omasta kärsimyksestä... Toivoisin vaan että olis joku taivas olemassa, mutta ei siitäkään voi olla varma... Tuntuu välillä että kuolen tähän sairauteen ja yksinäisyyteen. Mulla on käynyt kyllä elämässä niin paska tuuri, että ei kai sille voi mitään... Sori nyt tällänen valitus, mutta tuntuu vaan että tää sairaus imee viimesetkin mehut musta... Täytyy kai vaan taistella ...