Petetyksi joutunut maatilan arjessa
Olen 44-vuotias, maatilan emäntä. Meillä on neljä lasta, iältään 14-22 vuotiaat. Elämä on ollut työntäyteistä koko ajan; rakentamista ja tilan kasvattamista lisää raivaten ja tietenkin perhe on tullut siinä samalla.
Tavallista elämää, välillä suuriakin rahavaikeuksia mutta toistaiseksi ainakin selvitty. Itselleni on aina riittänyt että lapsilla on hyvä olla ja he ovat saaneet harrastaa ja ovat hyvin kilpaurheilussa menestyneetkin.
Pari viikkoa sitten meiltä löytyi vieras puhelin. Ajattelin sen olevan jonkun mieheni kaverin ja kun hän ei ollut kotona niin avasin sen. Siinä vaiheessa tajusin että se olikin mieheni toinen puhelin josta minulla ei ollut mitään tietoa.
Ja lopun varmaan arvaakin. Sieltä löytyi viestejä vieeraalle naiselle! Siis just sitä älytöntä soopaa jota rakastunut mies kirjoittelee ja joka näyttää toisten silmissä aivan järkyttävältä. En olisi voinut miehelläni olevan edes tuollaista sanavarastoa.
Siinä raivotessani, itkiessni, kysellessä ja mitä muuta kaikkea, niin selvisi että fb:n kautta hän oli naisen tavannut. Minulle hän kertoi että kuukautta aiemmin ja olivat sitten vaihtaneet puhelinnumeroita ja kuulemma kymmenisen kertaa soitelleet. Aina on kysyessäni vastannut samoin. Nainen asuu noin 300 km:n päässä joten maatilan arjesta on vaikeaa tapaamiseen aikaa löytyä. Mutta eihän matka tietysti mikään ongelma ole tänä päivänä.
En todellakaan tiedä mitä tapahtuu. Vielä kun googletin tämän naisen nimeä niin paljastui että hän on väitellyt tohtoriksi ja tällä hetkellä tekee laajaa tutkimusta erään sairauden parissa. Tuon tason nainen vastaan tavallinen maatilan muija niin ei kyllä paljon itsetuntoa hivele!
Mutta nyt menen navettaan ja jatkan kertomustani kun ehdin.