Persoonallisuuden muutokset
Moi!
Olen 22 vuotias mies kotoisen Päijät-Hämeestä. Taustalla on vaikea-asteista psykoottista masennusta(päihitetty), sosiaalisten tilanteiden pelkoa(päihitetty), ahdistuneisuushäiriötä(päihitetty). Kuukausi sitten lopetin Seroquel Prolong lääkityksen, sitä syödessä olin hyvinkin avoin, sosiaalinen.. Lääkärin määräyksestä kokeiltiin lopettaa lääkitys pikkuhiljaa tässä keväällä/kesällä. Vajaa 4 viikkoa sitten lääkitys lopetettiin, 2 viikkoa lääkkeen lopetuksesta meni niin muutuin eristäytyneeksi, en jaksa ylläpitää sosiaalisia suhteita, ei kiinnosta muut ihmiset eikä muiden näkeminen..
Haluan kysyä että missä mahtaa olla vika? Tälläinen samanlainen olin ennen lääkkeen aloittamista. Seroquelin aloitin huhtikuussa 2013 ja söin sitä 600mg annoksella 2013 jouluun kunnes pikkuhiljaa alettiin annosta pudottamaan, annosta pudottaessa persoonan muutoksia ei ilmennyt, vasta 2 viikkoa lääkkeen lopettamisesta muutuin täysin..
Nyt Seroquel on aloitettu uudestaan 200mg annoksella eikä persoona ole muuttunut eli olen edeleen sulkeutunut ja eristäytynyt..
Mikä voisi olla avuksi? Voimat alkavat olemaan lopussa..😭