Peliriippuvuudesta

Peliriippuvuudesta

Käyttäjä Seila2 aloittanut aikaan 14.11.2014 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Seila2 kirjoittanut 14.11.2014 klo 15:05

Onko kenenkään lapsella peliaddiktio? Onko saanut hoitoa,ja millaista hoitoa. Olen aikuisen pojan äiti ja LOPEN UUPUNUT: Pojalla ei millään ole väliä,kunhan on pelirahaa,jopa kiristää rahaa ja kaikki ruokarahatkin menee peleihin. Laihtunut 20 kg.Anoreksia? Seila

Käyttäjä Hukka73 kirjoittanut 17.11.2014 klo 14:59

Toi sairaus/ongelma on todella yleinen. Millään ei ole merkitystä kunhan pääsee pelamaan vaikka menisi kaikki rahat. Mikä pahinta pelaaja itse ei tiedosta ongelmaa. Jossain vaihessa raha asiat ovat päin mäntyä. Eikä rahat riitä mihinkään. Sitä ennemmin hoitoa hakemaan. Pelaajan pitää itse tajuta ja tiedostaa ongelma.

Käyttäjä kalex kirjoittanut 19.11.2014 klo 08:07

Seila2 kirjoitti 14.11.2014 15:5

Onko kenenkään lapsella peliaddiktio? Onko saanut hoitoa,ja millaista hoitoa. Olen aikuisen pojan äiti ja LOPEN UUPUNUT: Pojalla ei millään ole väliä,kunhan on pelirahaa,jopa kiristää rahaa ja kaikki ruokarahatkin menee peleihin. Laihtunut 20 kg.Anoreksia? Seila

Olen utelias tietämään milloin ja miten pelaaminen alkoi? Pojan itsensä keksimä vai jonkun muun. Eräällä tutullani vastaava ongelma, ei noin paha mutta haluaisin auttaa häntä siitä eroon.