Se olisi syyslomaviikko, mutta eipä ole oikein fiilistä mihinkään, lapsi parkani.. Ahdistusta lisää se että minä onneton olin unohtanut toimittaa verokortin, niin palkasta oli mennyt 60% veroa.. millä minä nyt 😭
Oma vika, kärsin siis ja aika pahasti..
Minua ahdistaa myös tämä asuinympäristöni, osa syy siihen on tuo anoppini, sillä meidän välimme, jotka sain korjattua ennen joulua on jälleen menneet, syytä en voi kuin arvailla. Olettaisin syyn olevan tämän varamummon, tukihenkilön, sillä anoppi oli sanonut mieheni vanhimmalle siskolle että kukahan siellä käy, tähän sisko oli vastannut että joku tukihenkilö, tähän anoppini että mitä se sillä tekee?!? Oli lisännyt vielä että eihän se käytä edes lapsia eikä koiria ulkona (tuolloin oli -30 pakkaset) No joo, olenpa antanut sitten olla ihan tyystin, en jaksa enää korjailla enkä välittää..
Ystävyyssuhteet ovat myös erittäin huonolla pohjalla.. Ystävät eivät käy eikä yhteydenpitoa oikein ole enää.. FB:n maailmassakin olen jäänyt ”ystävyyden” ulkopuolelle. Tiedän sen siitä,koska meillä oli päivittäin tapana keskustella viestit osiossa. Enää en saa viestejä..
ei tämä elämä ole enää niin hyvää kuin luulin… Sama vaikka☹️😭
Olenkin pohtinut muuttoa lähemmäs omia sukulaisia.. mutta lapsille tutut paikat vaihtuisivat. Mutta… olen niin puun ja kuoren välissä..
Minun pitäisi mitä ilmeisemmin olla jp yli leskeydestä, surusta ja kaikesta siitä.. eihän tässä elämässä enää oo kohta mitään elämisen arvoista…