En tiedä mitä tekisin. Parisuhde alkanut tuntua pahalle. Muutamat vuodet jo oltu yhdessä, hyvin tiiviisti. Ensimmäinen vakava parisuhde, yhdessä asuen. Aiemmin meni paremmin. Nyt välittäminen puuttuu ja ei oikein puhuta. Monet sanoneet että ansaitsisin parempaa. Tuntuu että toivoa paremmasta ei enää ole, kauan jo odottanut ja toivonut sitä että kohta menee sit hyvin.
Miten lähteä vai ek, en tiedä enää rakastanko, varmaan juuri sen vuoksi että en saa sitä rakkautta tai en usko että toinen rakastaa. Ennen joskus tunsin olevani rakastettu ja olin aivan rakastunut. Tunnen itseni arvottomaksi ja heikoksi. Monesti jos on paha olla ja ajattelen itsemurhaa ja puhun siitä mies ei halua puhua, halata, sanoa että olen tärkeä ynm. Se kaikki välitys on melkein kokonaan poissa.
Välillä että mietin usein että jos olisin vaikka jonkun toisen kanssa voisinko paremmin, saisinko enemmän rakkautta, tukea, olisiko asiat paremmin. Sitten jos lähtisin, katuisinko? Osaanko edes olla yksin. Tahtoisinko palata takaisin. Pelko kai on se pahin mikä estää tekemästä aina päätöksiä ja se tuttu ja turvallinen siihen jää.
Olen ihan hukassa ja en tiedä enää mitä ajattella.
Kertokaa mielipiteitä 😊 Teidän eroista tarinoita?