Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.04.2020 klo 22:31

Keskusteĺua, tein siitä smoothietä.

Alkaa olee nukkuma aika. Huomen keskustelu fysion kans ja pe lähtee hiuksia. Lauantaina lisään lääkķeen ja maanantaina taas.

Nyt ei jaksa enempää...

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2020 klo 14:14

On kivaa. Saan ruokaavustusta, ruokakassin tänään. Pitää käydä hakemassa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.04.2020 klo 19:20

Onnea ruokakassista,pikemiten. Mä en semmoista saa.

...

Taas yks päivä lusmuttu. Tein mä sentään pannukakun ja se kohos melkei uunin kattoon asti.

Huomenna meen kampaajalle. Saa nähä millasena tuun takas kotiin. Jännittää ku pientä lasta karkkikaupassa. En värjää hiuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2020 klo 15:07

Hei. Sain 3 kassia ruokaa. Niillä pärjään vähän aikaa. Eikö teilläpäin ole ruoka-apua?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.04.2020 klo 16:34

Moi Onnea Pikemiten. On meillä varmaan jossain lähellä keskustaa, tai en tiä. Kumminki pitkän matkan päässä. Onneks mulla on kaapeissa ja pakkasessa ruokaa.

...

Nyt on kesätukka2020. Paljon lähti, mut lähteköön. Nyt täytyy opetella harjaamista ja huomenna hiusten pesua.

Oon tänään 7ltä herännyt. Pitkä päivä.

Otin iltapäivällä tuplalääkkeen, niin kun lääkäri sano. Sunnintaina otan aamustakin. Vielä ei sellai ole tuntunut missään. En ole sekoamisen partaalla, enkä hulluuden rajamailla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.04.2020 klo 22:49

Oli ihana pestä lyhyet hiukset. Ei väsyny ees kädet.

Miettisin tos, pitäiskö alkaa aamusin punnertaa, jos sillä sais käsiin voimis hiukan. Pitää miettii.

Tänään sain taas yhet lapaset valmiiks. Aloitin samantien mustia tekee. Tosin sit peukun jälkeen muistin, enhän mä näe näitä kerroksia millään. No noin suunnilleen saman kokoinen peukalo molemmissa lapasissa.

Mulla on edelleen näkö ongelmia. Näen puhelimen ym tekstin kun peitän toisen silmän. Muuten se on ihan hebreaa mulle.

Olen siitä huolimatta lukenu kirjasta jo 2 kappaletta. Aloitan huomenna kolmosesta.  Hidasta on lukeminen kun niin paljon vieraita sanoja mm saksaa. Mut kyl mä sen vielä luen.

Mut nyt mä rasvaan kasvot ja painun pehkuihin...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.04.2020 klo 09:46

Huomenta.

Lääkkeet jaettu ja otettu. Taas sai tyngätä niitä lääkkeitä dosettiin, kun ei ole varaa 20 e laittaa uuteen.

Äiti kattoo, jos tulee tänään mun luo. Hiukan tämää on ruokottomassa kunnssa, mut kyl se menee läpi ku hiukan siivoo, jossan vaiheessa.

Tänään pitäis sitä ruokaakin tehä, jauheliha makaronisösseliä. En o pitkään aikaa sitä tehnyt, jjoten tänään olis aika taas tehä.

Fiilis on hiukan väsy. Harmittaa kun löin 2 kertaa varpaani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2020 klo 19:32

Hei saloka. Kuinka makarooni-jauheliha onnistui? Tuliko kipeät varpaat?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.04.2020 klo 19:05

Pikemiten, ruoka onnistui ihan hyvin ja oli tosi hyvää. Eikä varpaatkaan ole kipeet.

Kävin isän kanssa jalkahoidos, tai isä oli hoidossa ja mä saattajana. Mentin taksilla kaupunkiin ja takas kotiin.

Matka meni hyvin eikä ahdstanut ollenkaan, mä vaan sotkotin tuolin kanssa. Mut nyt isä on kotona.

Nyt on kumma olo, tekis mieli valvoo koko yö, mut ei viitti. Muutenkin kun tulin kotiin, kävelin ku känniläinen. Muutenkin olo on ku eläis kahta elämää. Yritän suoriutua päivän tehtävistä. Yritä mustaa asiat koska mikin ja jne.

Mut nyt mene sänkyyn...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.04.2020 klo 17:19

Meinasin aamuni aloittaa klo 1, eli 2h unilla, mut sit ku sain vähän järkee päähän, jatkoin uniani.

Aamulle otin keittiöstä jouluverhot vohdoin pois. Sit miettisin mitä siihen laittaa kun ajatusverho oli ryppynen ja solmus. Päätin ottaa yhen valoverhon ja pistää poikittain. Nyt mul on tarpeeksi kaunis verho siinä.

Tytön "sairaus" puhkesi taas. Onneks sai heti lääkkeet, ilman et piti lääkäriin mennä.

Tulin jo sänkyyn. Haen iltapalaa myöhemmin. Tarkoitus olisi lukea hiukan..

Mut kai mä meen öukemaan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.04.2020 klo 09:55

Eilen olin melkein 4 km lenkillä ja iltapäivä ja ilta menikin palautuessa.

Tänään olen jo aamupalan "syönyt". Tein smoothen aukinaisista sosepurkeista ja banaanista. Ehkä teen myöhemmin iltapäivällä uuden.

Äiti on muun puolestani isossa kaupassa. Ja postissa. Ite ootan kun kello käy 12.30  niin skype on.

Joutusin suihkusttaa mäntysuopavettä 6 kukkaseeni, kun yhdessä oli punkki päässy valloilleen. Tännä kertaa kokeilen että en vie vessaan kukkaa, va suihkutin tossa paikallaan.

Tänään ei o mitään duunia. Ootan äitin tuloa, et saan tavarat ja sitten olen vaan.

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2020 klo 10:54

Hei hieno päivä sulla 👍👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.04.2020 klo 17:57

pitk' p'iv' on ollut, mut onneks nyt pääsee sänkyyn, kun koneen sammutan ja leivät teen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.04.2020 klo 10:28

Oon siivoamassa liinavaatekaappia. Tai enää ei tarvii ku tavarat sisään. Nyt on tee ja hyllyjen kuivumis tauko.

Mä en vaa tiä miten saan noi ei mun tavarat äitin luo. Niit on varmaan 2 jätesäkkii. Ehkä pistän ne säkkeihin oottaa, et otan ne sieltä aina ku meen vanhemmille. Ei muu auta.

Näköjään aamulääke on kondikses, tosin olen silti pienes kuplassani, mut jaksan tehä asioita. Mennä yms. Sit ku otan päivälääkkeet, muutun tsompiks. Oma kupla syvenee ja kuplan ulkopuolella sählään vaan.

Pitäis varmaan menee jatkaa. Jos vaikka jaksais keittiön laatikoston siivota. Kaappeja en ehkä ehi tai jaksa tänään....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.04.2020 klo 18:10

saa nähä toimiikko tämä. Telialla on ollut ongelmia koko päivän ja pelkään sen jatkuvan läpi yön.

Tein äskön lettuja. Paistin sit pikkukärpäsiäkin pannulla, en tosin syöny niitä lettuja. Pitäis aina muistaa huuhdella pannu ja kattoo et on puhas.

Olen tänään siivonnut aamupäivän ja iltapäivän olen ollut vaan. Oon saanut valmiiksi mustat lapaset.Pitää vaan langanpäät päätellä.

Äiti oli siskon kanssa mökillä tänään käymässä. Tuli jotenkin paska olo. Ite soitin isälle 2 kertaa ja tarkistin että kaikki on ok.

Huomenna pitäisi raahata toi jätesäkki vanhemmille. Sit sen jälkeen kun luovutan sen, se ei ole enää mun harteilla. Sit saan alkaa kestokassiin kerätä muoviastioita. Mitä mä teen 10llä kulholla ja 100lla kannella. En mitään. Pitää vaan organisoida asiat niin että saan ton keittiön toimimaan.