Jp. En o saanu vielä niitä kukkia. Ajatus olisi sitten kun toi pesukone on pyöriny, ni sit menis laittaa ne. Tosin purkit on viel vanhoissa kukissa. En tiä.
Jotenki tuntuu ettei tänään ole yhtään voimaa eikä kiinnostusta. Koneet sain päälle, sentään. Nyt on viimisetkin pyykit pesty, eli koppa on tyhjä. Astiakoneen sain päälle myös. Se pyöriikin koko päivän melkein. Roskia pitäis kerätä ja leipoo muffinisämpylöitä.
Tänään on taas nenä vuotanu. Enhän o täs hereilläkään ollu kauan ja koko ajan sais niistää. Ehkä siks oonki näin poikki. Jos oon kipeeks tulos taas.
Jotenki tuntuu ettei toi rauta ole vaikuttanu yhtään. Silti raajat puutuu, väsyttää, voimattomuutta ym ym. Mut pääsen vastat reilu kk pääst labraan.
Parin vko pääst pitäis mennä kävelee tukarin kans. Ehotan tk:hon kävelyy, et saan hoitaa sen asian sitten. Siitä kyl tulee aika pitkä matka, kaupungin osan laidasta laitaan. Mut kyl mä sen jaksan, tahonvoimalla sit.
Oon mä ekat itkutkin tänään ehtiny tirauttaa. Ajattelin isää ja aloin kaipaamaan häntä, kun hän oli terve. Silloin kaikki oli paljon paremmin. Nyt kaikki on vaan sairastuneet. Kenenkään päät ei kestä. Sisko tehny tenän ja on viimeks uutena vuotena ollu yhteydessä isään. Siskonpojan käyntii ei ees muisteta, koska on viimeks käyny. Kaikki on jääny mun harteille, jollei äiti voi. Äiti on kieltäny ottaa siskoon yhteyttä. Muuten olisin sen tehny. Ai nii, soitti sisko kerran sillon ku olin kipee isälle. Siitäkin tuli kauhia tappelu. En ois sitäkään saanu tehä.
Eñ vaa tiä enää mistä kaivan sen voiman jaksaa ees yhtä päivää eteenpäin. Vaikka mun pystyssä oloani ei olekaan kun joku 7 tunnin verran, riippuu heräämisestä. Olen niin väsynyt. Väsynyt olemaan, hengittämään.
Tuntuu etten tässä tilassa osaa yhtään mitään. Ne tekeillä olevat sukatkin meni päin mäntyyn ja nyt mietin mitä teen niiden kanssa. Olen joutunu toista purkaa niin paljon etten tiä enää millä kerroksella olen. Äiti käski laittaa syrjään ja tehä joku muu päivä uudelleen. Mä haluaisin ratkaista ongelman, mut en jaksa ettii sitä.
Ehkä on parempi mennä leipoo muffinisämpylöitä, jos sais ajatukset pois sillai....