Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2020 klo 13:01

Hei saloka. Laitoin tänään broileri-pastaa, laitoin sekaan aurajuustoa, kuin jäi joulusta. Oli ihan hyvää, ja jäi vähän huomiseksikin. Kuinka olet jaksanut? Onko tyttö luonasi?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2020 klo 17:10

Pikemiten, kuulostaa hyvältä, mä en juuston vuoksi voi sitä syä ja harmittaa.

Iltapäivän siivoilut sai mehut ihan pois. Oon sohvalla ollu jo kohta 3.5h. Ajattelin tos jos hiukan aikaa yrittäis käsitöitä tehä.

Koitin tytölle soittaa, mut ei vastanu. Kai se soittaa takasin, joskus.

Nyt vois hiljentyy ja alkaa kattoo pikku kakkosta. Ei jaksa vaihtaa kanavaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2020 klo 21:02

Sain ku sainki toisien sukkien kantapäät tehtyy.niissä on nii pirun ohutta lankaa. Toisiin sukkiin sain toiseen pariin varren melkein tehtyy. Huomenna on hyvä jatkaa...

Mun vessanpytyn vesisäiliön vesi on niin kylmää että se säiliö on ulkopuolelta ihan märkä. Ekana pelästyin et putki vuotaa kun lattialla oli vettä. En sit tiä mitä ton kans tekee?

Jonkulla on pesukone päällä. Linkous kuuluu makuuhuoneeseen asti.

Onneks nyt pääsee pikku hiljaa nukkumaan. Jos huomen menis suihkuun ku herää ja siitä kattoo miten päivä menee eteenpäin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.01.2020 klo 09:24

4.1.2020

Kivaa, kurkku on kipeenä. Tästähän alko hyvä viikonloppu ja ens viikon alku. Voi ärrimönkiäinen. Toivottavasti se olis va kuiva.

Unetkin loppui. Mietin, meniskö suihkuun jo nyt. Täs on 2.5 h aikaa ennen ku hiihto alkaapi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.01.2020 klo 15:01

Kurkku kipee vielki ja pää vähän. Syömään ja juomaan pystyn, onneks.

Tein just porkkana-ruislesesämpylöitä. Tein 9, joten riittää muutamaks päivää. Ainut mikä huolettaa, riittääkö margariini.

Lupasin ystävälle levätä loppuillan. Tosin ei oikee voimii muuhun olekaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.01.2020 klo 19:34

Maattu on koko illan. Sämpylät on super hyviä. Nyt oon jo sängys oottamas suomen peliä. Pitäis pussilakanakin laittaa paremmin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2020 klo 11:30

5.1.2020

Menee vuosi äkkiä. Just oli joulu yms.

Kurkku ei enää nii kipee, mut kroppa on jyrän alle jääny. Toinen korva lukossa. Että näin.

Yön sain onneks nukuttuu.

Tyttö kerto et on kans tulos kipeeksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2020 klo 17:33

Puhelin painaa, puikot painaa. Ruokaa ei jaksa tehä. Onneks on eilisii sämpylöitä. Tosin maha ei oikee tykänny niist eilen, kai tuorreuden takii.

Oon maanu ja maannu. Kurkku  alkaa tuntuu et kipeytyy taas. Korva edelleen lukossa.

Kaipa tämä täs. Huomenna pakko yrittää mennä kauppaan. Tarvii lripää ja ruokaa. Mehuakin.

Anteeksi kirjoitusvirheet, ei jaksa korjata.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2020 klo 22:52

Alkaa pää olla kipee. Toivottavasti huomenna jaksan kauppaan kävellä ja takas kotiin.

Tyttö on kuumeessa. Ei muuta oiretta. Sillä piti tiistaina alkaa taas työt, mut taitaa käydä ni et aamulla kutsuu soitto tk:hon...

Ulkona sataa lunta, maa on valkoinen. Autot kaahaa tos tiellä.huomiseksi luvattu jo plussaa.

Kaipa sitä tarvii mennä nukkumaan, jos auttais pään vihlontaan ja kurkun karheuteen. Onneks aamulla saa nukkua sentään.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 10:21

Hei. Täällä myös oli yöllä satanut lunta.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 12:42

Saloka, sielläkin flunssanpoikasta liikkeellä? Jospa ois parempaa oloa huomenna? Kiva kun kerrot tyttäresi voimisesta, mun ei asu enää kotona, mutta on aika allerginen. Jouluna ei tullut käymään kun saanut nokkosjauheesta(kai) niin pahan allergisen reaktion ettei ollut voinut puhua edes , saati syödä tai juoda, suu tullut täyteen aftoja jotka vielä heti puhjeneet. Lääkäri oli epäillyt, jossain ruoassa ollut kuitenkin jotain gluteenista. Ja nokkosjauheen kun pitäis olla niin anti-inflammatorinen, siitä pitäis olla pelkkää hyötyä ihmiselle. Ei näköjään ole kaikille tuota:( ...Toivotaan parempia jouluja edessäpäin 🙏🤔

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.01.2020 klo 14:19

Keskustelua, mun tyttö muutti hiukan yli vuosi sitten pois 16 vuotiaana. Ollaan joka päivä yhteydessä puhelimessa. Näemme hiukan harvoin.

Pikemiten, täällä alkaa toi lumi jo sulaa. Iski kiva sumu nyt.

6.1.2020 loppiainen

Jaksoin jotenki tahdon voimalla kauppaan ja takas kotiin. Kroppa oli ihan märkänä. Ostin pari jätskii, eikä ne maistunu miltään. Hetken päästä tein smoothien, eikä sekään maistunu ku omituiselta. Eli nyt on makuuaisti menny. Kuumetta odotellessa sit vaan.

Soitan huomen aamulla korvahuuhteluun, jollei kuume nouse. Katon huomen mikä olo ja jos jatkuu tämmöisenä ni peruun ke menot. Pe tarvii kumminki olla redi ja mennä isää auttaa.

Nyt vois levätä hiukan ja sit mennä laittaa ruokaa tulemaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.01.2020 klo 18:07

ruokaa sain 3:ksi päiväksi tehtyy, joten se huoli on poissa.

Olo on kaamee, mut siedettävä. tulis sit kerralla kunnolla tauti päälle.

Tytöl kuume sahaa ees taas.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 20:00

Voimia sulle ja sun läheisille Saloka!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.01.2020 klo 08:55

Kiitos keskustelua ❤

Sain vasta to korvanputsausajan. No ollaan puoli kuuroja nä pari päivää.

Yö oli kivaa, kun heräs yskimään kuivaa yskää vähän välii. Äänikin tuuppaa lähtemään. Kurkku on ku riivinrauta. Nuhasta ei o oikeastaan tietoakaan.

Tämä päivä menee laskujen maksulla, lepäilyllä ja käsitöiden teolla.