Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.06.2025 klo 13:21

On ollut hiukan raskaita 2 yötä ja niin ikää päivät. Tytön koira tuotiin mulle kesken loman, kun alkoi lomapaikassa näyttää liian stressaantuneelta ym. Olen sit koirulin kanssa koittanut olla. Yrittänyt sitä rauhottaa ettei stressais enää ja jne. Onneks ei ainakaan kamalasti näytä sellai stressaantuneelta. Yöt nyt hänellä on hiukan hankalia ollut. Tänään sit laitoin aamulla lastenohjelman pyörii telkkarista, ja koiruli rauhottui nukkumaan. Naureskelen täällä asiaa vaan. Nytki telkkarissa pyörii smurffit ja koiruli nukkuu iloisena sohvalla. NO hänet haetaan tänään kotiin. Tyttö tosin tulee kotiin joskus.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 30.06.2025 klo 13:58

Hain kirjastosta kirjoja ja olen lukenut kaiket päivät niitä. Siitä tulee parempi olo kuin telkkarista tai puhelimen räpläämisestä. En vaan millään löydä tarpeeksi kiinnostavia kirjoja. Ajatuskin katkeilee lukiessa ja joskus pitää lukea moneen kertaan samaa pätkää. Olen kuitenkin uppoutunut nyt kirjoihin monta päivää. Välillä käyn kirjastossa hakemassa pinon lisää. Luen vähän ja jos on hyvin tylsä, kokeilen seuraavaa.

Keitin kasvispihvien seuraksi uusia perunoita. Maistuivat hyvältä. Tosin sitten taas söin suklaata. En pääse siitä eroon.

Viime yö oli katkonainen ja huono. Edellinen oli hyvä ja nukuin ehkä kuusi tuntia yhtäjaksoisesti, mikä on poikkeuksellisen hyvin. Yleensä hyvää yötä seuraa aina yksi todella huono yö.