En keksinyt ruokaa, joten otin taktiikaksi että otetaan iso kattila liedelle. Paistetaan paistinpannussa n. 500 g jauhelihaa. Kattilaan laitetaan parsakaali-, kukkakaali- porkkanaseos (1kg) ja sit ne jauhelihat. Päälle vettä tarpeeksi ja suolaa. SIt keitetään sitä soppaa niin kauan että kasvikset on kypsiä. EI se keiton tarvii olla mitään priimaa ja ei se tarvii olla sitä perinteistä perunaa sisältävää jne. IHan hyvää toikin oli. Ja tulee ihan hyvin syötyy. Olisinhan voinut sen vuuassakin tehä kermalla, mut ei oikee jaksa aina ja joskus toi keittokin on ihan ok:ta tehä. Suolan tilalle voi laittaa myös liemikuutioita tai sellaisia, mut ite en uskalla nyt sellaisia käyttää ja koitan vaan suolalla maustaa noita.
Eilen aloitin tekee jotain erinlaista sukanvartta. Löysin ihan ok näköisen suht helpon ns. pitsimallin. ALoin sitä sitten tässä tekee ja kokeilla. Saa nyt nähä miten sit menee. Vielä ainakin on puikoilla pysynyt työ, mut sitä ei tiä kuinka kauan. Otin taas tohon kestokassiin noita lankoja tuolta lipastosta valmiiksi, että ei tarvii sit kovin ettiä joka puolelta sopivii lankoja tuleviin töihin. Helpompi tosta kassista on yrittää lankoja yhistää ja laittaa puikoille kun ettii monesta laatikosta niitä sitten.
Pe tulee tyttö illaksi mun luo koirulin kanssa. TYttö tulee tänne päin ja kun poikkis tulee illalla kotiin ni tyttö viettää iltaa mun kanssa. TUrhaa hän yrittää mennä kotiin linja-autolla koiran kanssa illalla kun linja-auto on täys ym.
TYtöllä oli eilen autokoulukin mennyt kuulemma ihan hyvin. Hänen inssi meni päin persettä ja joutuu nyt uudestaan asioita käymään läpi. Saanut kuulemma eilen hyviä neuvoja ja apuja mm. siihen että millä kikalla auto ei aina pysähy tai sammu risteyksessä. Tätäkään hänelle ei aikaisemmin kukaan ole sanonut. Opettaja oli myös kuulemma neuvonut ja näyttänyt ja jopa piirtänyt hänelle miten risteyksissä voi erinlailla kääntyy. Hänhän kääntyy, mut ei niin jyrkästi vissiin. Myös vaihteiden vaihdossa oli neuvottu. Tyttö on vissiin luullu että voi vaan yhtä vaihetta kerralla vaihtaa eikä niiden yli voi ns. hyppiä. TYttö oli ihan ns. iloisella päällä kun kertoi mulle. Oli kuulemma ennen tuntia pelännyt ja ahdistunut ym.