äiti sitten tilasi mulle uuden puhelimen. Vanhani alkaa vetää viimisiä vissiin. Akku ei kestä enää oikee mitään. se sekoilee ettei saa esim. puheluu lopetettuu. Jos haluat jotain tehä vaikka soittaa johonkin, tarvii varata aikaa että saat sen suoritettuu sillä kaikki käy hitaasti ja hitaasti. Nyt pitäisi vaan mun vanhasta puhelimesta alkaa kattoo kaikki turha ns. pois ja tärkeät tallentaa että saa sitten uuteen laitettuu. Mietin vaan, että pitäisikö sittenkin laittaa ihan puhtaasti kaikki uudestaan silloin vai tallentaa vanhat. En tiä. Nyt ainakin maksan äitille joka kk kuukausimaksua siitä puhelimesta, mut onneks ei sellai ole paljoo joku 20 e ja ei edes mene korkoja ym.
Äitin kanssa siivottiin tänään mun yks vaatekaappi. Vielä pitäis toi kaappi siivota missä alusvaatteet ym on. SIt tarvis liinavaatteet siivota viel. Mut ne teen myöhemmin sitten. Äiti kävi vaan hakee isälle vetoketjullista hupparia niin tuli samalla kaappi siivottuu.
Ettisin tänään erinlaisia sukanvarsimalleja, kun ei tässä ole oikee muutakaan tekemistä ollu. HIukan aika käynyt sellai pitkäksi välillä. Amerikan striimejä en ole kattonut eilen illalla enkä tänään. EN oikee tiä ku meni aika paljon maku siihen. Yritän keksiä joka kerta jotain muuta miten voin korvata sen kattomisen. Telkkarista tulee tällä hetkellä joku luontodokkari taas. Jotain ötököitä. EN oikee tiä mitä sieltä vois laittaa, kun en mä sellai kamalasti sitä kato, mut tarviin sitä hälinää ympärille ettei oo hiljaista.
Uunikin pitäis jossain vaiheessa pestä. HUomenna vois kattoo millainen päivä on, jos vaikka eksyis pesee. Huomenna ei tarvii ruokaa tehä, ku tein tänään jo. Ostin jotain erinlaista pesuainetta ja jotenki kutkuttaa koittaa sitä jo....
Niin, tota mun suutani on katottu lääkärissä ja siellä ei ole mitään erikoista. Joskus on jotain haavoja poskissa ollu, mut ei ne tee koko suuta tälläiseksi. Eikä muutenkaan oloa tälläiseksi.
EIlen oli nilkka taas turvonnu uusiin mittasuhteisiin ja oli pirun kipee. Äkkiä laitoin jotain kipugeeliä mitä löysin. TÄnään katoin et oli menny vanhaksi jo v.22. Ei ainakaan ole iho reagoinut ja en ole kuollu. Pitää varmaan toi loppu heittää pois. Äiti toi jotain näytepaketteja mulle sit.