En pysty enää tällä viikolla soittaa tk:hon, kun ei ole aikaa mennä sinne jos jostain kumman syystä pääsisin sinne. Olen googlettanut ja olen aiemmin ehottanut lääkärille yhtä oireyhtymää, mut sain silloin täyden tyrmayksen asiaan. Mietin et miten pääsisin verikokeihin ja kokeihin et ton sais pois listalta että ei johu siitä. ALkaa olla aika tuskaa. On taas muutamia päiviä ollu suu todella kipee. Ei siellä vissiin mitään erikoista ole, mut sattuu. Juominen ei auta yhtään. Suugeeliä jos otan, niin en saa edes purkkia pöydälle kun sekin tuntuu turhalle. Huulia saa rasvata, ettei sattuis kamalasti. SIlmätkin oireilee. TUntuu että koko pää olis kuiva. Ihossa on taas uusia jälkiä tullu kun iho menny rikki ja jotain näppyjä jossain. Olen sit niitä näppyjä joskus raapinut vissiin, kun siinä on ns. rupi päällä. Mahassa on jälkiä että johonki ottanut kiinni tai raapinut tai en tiä.
Aloitin ihan huvikseni foolihappoo syömään tänään. EN tiä onko kannattavaa tai vaikuttaako edes mihinkään.
To pitäis aamusta saada itteni liikkeelle ja mennä isää viemään jalkahoitoon. Pitäisi saada voimia. Onneksi ei tarvii ku oikeastaan liikuttaa pyörätuolia ja taksiin hoitaa kuski isän ja siellä paikassa se hoitaja hoitaa isän. Mun tarvii vaan olla mukana ja jne. Silti toi aikainen aamu ja se että joutuu kaupunkiin menee ja pitää koittaa pysyy hereillä jne. SIt ku tarvii jaksaa kävellä vanhemmille ja takas kotiin.
Kello ei oo ees 22 ja olen niin kyllästynyt jo tähän päivään. EI oo oikee mitään järkevää tekemistä että sais kellon kulumaan. Näpyttelen tässä ja musa soi, mut jotenkin ei vaan jaksa tätäkään. Tossa olis uusi lanka ku pitäis puolittaa ja sitten saa alkaa yksiä varsia alkaa taas tekee, mut en oikee tiedä. Haluis vaan mennä sänkyyn ja makoilee, mut en viitti mennä sinne pyörii moneksi tunniksi ja tuskailemaan. EN kummiska saa unta. TAi voin saada hetkeks.
Pitäisikö kattoo netflixistä jos siellä olis jotain katottavaa ja sulkee musiikki. Sulkee taustalta noi striimit kun ne vaan aiheuttaa huonoo oloo.