pää hajoaa taas. EI saa mistään rauhaa. Koko ajan pitäisi jotain saada tehä, aivojen kanssa, mut silti tuntuu että ne tiedot saa pää räjähtämään. Kaikki pienetkin vääryydet korostuu mun päässä suureksi. Kaikki kysymykset kasvaa isoksi. Etsin sitä ja tätä. Teen sitä ja tätä. EN saa rauhaa mistään.
Unet on taas mitä on. EI uni tuu kun aamulla vasta. On huomattu 8 aikoihin aamulla et piti vissiin nukkuakin joskus. Sit nukutaan hetken. Jos yrität mennä vaikka klo 00 nukkuuu, pyörit sängyssä kun vispilä. Missään asennossa ei hyvä olla ja kaikki huonosti. Nouset sitten parin tunnin pyörimisen ja epätoivon jälkeen ja huomaat taas aamulla, et kappas, vois tosiaan yrittää nukkuu ees tunnin.
Kotona olisi paljon tekemistä, niin itteni kanssa kun kodinki kanssa. On jotenkin fiilis ettei mikään sellai kiinnosta ja kaikki on vaan turhaan. Kaikki menettänyt jo, niin miksi enää jatkaa. Vähän sama fiilis ku jollakin on miljoonia ulosotossa, niin mitä järkee mennä töihin ja tienata rahaa kun ei sitä kumminka saa.
Juu on joku kumma pääsiäinen tällä hetkellä. EI kamalasti kiinnosta eikä muutakaan. Ei oikeastaan edes paljoo mussa näy et olis. Eilen tein makkarakeittoo, koitan tänään syä sitä vielä. Pakko on jotain syä, muuten alkaa tuntuu hönöltä päässä. Olen aika väsynyt. Yritän vaan pysyy hereillä, vaikka voisin mennä sohvalle ja nukkua. Yritän tehä käsitöitä, mut en jaksa niihin keskittyy kauan. TYtön peitto on edelleen kesken. Vois koittaa, jos hakis sen ja koittais päätellä niitä lankoja muutaman taas.
Haluaisin vaan rauhaan. Haluaisin vaan kadota kaikilta. Haluaisin olla näkymätön, kivuton, olematon.
EN tunne että olisin masentunut, tosin mun tarvii varmaan netistä katella niitä oireita. Pystyn ajattelemaan, pystyn auttamaan muita, pystyn ratkaisemaan asioita.
Ke tyttö lähtee ruotsiin. Koira menee hänen kaverille, mut mun tarvii olla varalla jos koira tulee tänne jostain kumman syystä. EN osaa iloita tytön matkaa.
Taidan mennä googlettaa ja kattoo miten ruoho kasvaa vaikka.....