taidan pitää hiukan lomaa täältä. EHkä kiertelen chateissä silloin tällöin, ni ku nytkin. Aina en ees muista että niitä on tai sit muistan joskus yöllä et piti niihinki mennä. Tosin vaikka olen siellä pyörinyt, niin se on ollu hiukan sellaista ulkopuolista fiilistä. AIheet pyörii sellaisessa suhteessa mitkä ei koske mua tai sitten en vaan osaa aihetta avata. Ja tuntuu että myös kaikki mitä kirjoitan, on niin paskaa, ni en viitti edes aloittaa kirjoittamista.
TÄnne olen aina silloin tällön kirjoitellu, mut jotenkin tääkin tuntuu yksinpuhelulta tai semmoiselta. Tosin mitä olen noita muita keskusteluita seurannut, niin aika vähän vissiin näitä käytetään enää nykyään. Joten en ihmettele tätä yksinpuhelua.
Mun ajatukset on tällä hetkellä ihan muualla kun muiden. Yritän keksiä koko ajan vaan että miten selviin jokaisesta hetkestä. Miten jaksan eteenpäin. Miten pärjään ja jne. Yritän keksiä mikä mua vaivaa, kun ei kerta lääkärit suostu tutkimaan ja auttamaan. Yritän edelleen pärjätä tämän lääkkeen kanssa, joka laittaa olon tosi huonoksi. Onneks ma joku lääkäri vihdoin soittaa ja saan kertoo hänelle. Tosin voi olla että hän sanoo va että joko nosta annostusta tai sitten lääke vaihdetaan. Labrassa kävin ja jotenkin on hb noussu tässä ja ferritiini on noussu tai pysyny samana, vaikka rautaa en syö ja syöminen on mitä on. SIlti olo on ku hb olis 50 ja ferritiini 0. VArmaan ma saan kuulla et ku labrat oli ok (?) niin ei mua mikään vaivaa. SYö masislääkkeitä va niin elämäsi paranee.
Suuongelmat on pahentuneet. Väsymys pahentunut, voimattomuus pahentunut, iho-ongelmat pahentuneet ja jne jne. Pitää varmaan taas tänään alkaa googlettaa ja miettii mistä alan ettii tietoo mikä mua ehkä olis. Kumma ku harvoin syyksi tulee masennus tai mielenterveysongelmat, ku ettii eri oireiden mukaan. Mut joo, tällästä tä mun elämä on.
TI tulee uusi astiakone. Pitäis keittiö laittaa kuntoon ennen sitä. Pitää va ekana saada voimia alkaa jotain tekee tai tällä hetkellä, vais koittaa mennä teetä hakee ja sitten jua se ja mennä sohvalle lepää ja ehkä nukkua hiukan ja toivoa että saa sitten energiaa lämmittää eilistä ruokaa ja että jaksais ees jotain käsitöitä tehä hiuka.