porukka tuli ku tuliki eilen käymään. Koiruli näytti taas mitä hän osasi, kämppä täynnä luita joka puolella ja leluja. Piti kerran pakkorauhottaa se tytön edessä. Hiukan koiruli inhosi sitä, mut ilmeisesti loppujen lopuksi tajusi asian ja alko rauhottua ja näin pystyin päästämään irti hänestä. Kerran otin hänet syliin ja vein makkariin ja keskustelin hänen kans ihan rauhassa. odotin että syliinotossa olis kauhia rimpuilu ja rähinä tullu. Se koira ku ei halua että häntä aina otetaan syliin. Mut ei tullu mitään, ei ees makkarissa. Kiltisti hän kuunteli mitä oli asiaa ja kerran tais nuolla mun kättäki. Sit kiltisti anto laskee maahan ja kiltisti jatkettiin iltaa siitä. Hän ei näyttänyt yhtään sen jälkeen mieltä ym. Käytiin tytön kanssa varastosta hakee mulle vähän lankoja lisää. Pitäis keksii va että mihin noi tosta laittaa vielä. Tyttö löysi samalla omat pehmolelut ja vei ne mukanaan omaan kämppään. Tekemäni puku koirulille oli ihan passeli, tarvii va keksii vielä miten ne lahkeen aukot sais kauniisti laitettuu. Heijastinliiviki oli ihan hyvän kokoinen ja kaunis hänelle.
Ei ole kuulemma tietoa koska seuraavan kerran nähään. Voi mennä taas pitkä aikaki.
EIlen kävin kaupassaki ja illalla sit en päässy oikee liikkumaan. Nyt pääsee jonkin verran, mut kipuja on edelleen.
Eilen oli myös piikkipäivä. Viimeks oli jo ongelmia saada pistettyy, mut luulin että neulassa vika ym. Nyt en saanu mitenkään neulaa ihon läpi. Koitin 3 erii kohtaa ja sit koitin neulaa käännellä niin että tulis se terävä kohta. Tuntu että se oli tylppä vaan. Sit kattelin ja löysin yhen pienemmän neulan ja vaihdoin siihen ja kappas neula meni melkein ku itestään ihon sisälle ja sain lääkkeen otettuu. Sit ei muuta ku äitille soittoa ja kuvaa, että nyt sit lähti neulat vaihtoon. Mielenkiintoista oli netistä vaan katella noiden 2 neulan juttuja.
TYttö antoi mulle eilen 2 sukkatilaustaki. Pitäis mustat sukat tehä (äää... mustat. Neulojan pahin vihollinen) ja sit jotkut riemun kirjavat kuulemma. Joudumme vissiin ostaa tota mustaa lankaa, mut kirjavaa lankaa mulla ja äitille on vissiin ihan tarpeeksi. Pitää vaan kerätä ja ettiä niitä.
10. pvä sisko kuulemma saa niitä projektiin lankoja ja ohjeen. SIt vois alkaa niitä väsää, jos osaan.
Tytölle pitäis kasata tota peittoakin. Eilen yhistin muutamia lappuja jo. Onneks on aika monta lappua jo tehty, mut epäilen ettei ole yhtään tarpeeksi vielä. Pitää va nääkin ekana yhistää ja sitten jatkaa niiden lappujen tekoo lisää kun näkee paljonko tarvii. Onneksi niitä lappuja pystyy virkkaamaan nopeella tahilla, kuhan sopivaa lankaa löytyy.
Ostin eilen tv mix pussin jotain kirpeitä karkkeja. EI oikee noi makeet mee enää. Aakkosiakin pystyy syömään about 2 ja sit tulee huono olo makeudesta. Monessa karkissa on laktoosia, mitä olen katellut. Koekilin ostaa tota nyt ja eilen avasin pussin ja maistoin. Ihan hyvii ne oli ja sai syötyykin aika monta ennen ku stoppi tuli eteen. Miettisin sit eilen myös sitä että ottaisko riskin ja ostais turkinpippureita ja kattois miten ne menee suussa. Ihan sellai kokeilua va. Pitää vaan ekana ottaa sellai selvää että onko joku kenelle kelpaa ne sit, jos en pystykkä syömään niitä.