Otin taas sosekeittoainekset sulaa, tällä kertaa pussisoli vaan porkkanaa ja kesäkurpitsaa, mut parempi niinki. Maha huutaa ruokaa koko ajan,eilen jo. Vaikka yrittää syä, ni hetken päästä maha huutaa taas.Ihan ku olis suora putki, eikä sinne mahaan jää mitään.
Aamulla kävin puntarilla, olen jouluna käynyt viimeks. Mulla tosin oli huppari, villasukat ja vaatteet päällä. Silti se näytti että n. 4 kg olis joulusta lähtenyt. Ehkä hiukan liikaa. Pitää alkaa sitäkin seuraa ja toivoo ettei ketään kiinnitä huomioo siihen. Onneks mulla on varaa mistä painoa lähtee, joten sitä ei ehkähelpolla huomaa.
Tyttö antaa koiransa päivähoitoon tänään. Saa nähä miten koiralla menee. TÄ hoitopaikka tietää koirasta aikapaljon ja on ollut sellai koiran elämässä.Tä hoitaja on ex kasvattaja. Mut onhan se pennulle erinlaista että hänet tullaan kotoota hakemaan, viedään melkein uuteen paikkaan uusien ihmisten ympärille, ja tuodaan kotiin sitten. Koira siis on ainakin kerran känyt päiväkäynnillä täällä hoitopaikassa, tytön kanssa. Koiran olisi tarkoitus mennä viikonlopuksi tässä lähiaikana sinne hoitopaikkaan. Yritetään tehä koiralle pehmeä lasku hoitopaikkaan ja hoitopaikan hoitajille, Saavat tutustua hiukan. En tiä mitä tässä yritän selitellä.
Heräsin sitten aamulla siihen että kieli oli kipeenä. Kielenpää. Tuntu ihan ku olis syönyt tai juonut jotain polttavaa. Nyt onneks alkaa paranemaan ja uskaltaa alkaa juomaanki jotain. Ei siinä kielessä mitään näkynyt eikä veri maistunut. Varmaan purru aamulla kieleeni.
Olen noita miestensukkia neuloskellut jämälangoista. TUlee vähän erinlaiset sukat ja hiukan väriäkin,mut ei räväkät. Niitä on ihan ok neuloo. Onneks aina sukat ei tarvii näyttää priimalta, vaan voi 5 kerää jämälankoja laittaa yhteen sukkaan,jos langat sopii yhteen. Mulla ku on noita yhen kerän ihmeitäva, ni joutuu tälläisiä sukkia tehä. Ootan edelleen,et joku pääsismun kans varastosta hakeeyhen pahvilaatikon lankoja.
Kurkussa tuntuu edelleen joku klönsä välillä nielessä.En o uskaltanut siitäkertoo kenellekään, kun pelkään. Se on vaan toisellapuolen,eikä satu. TUntuu vaan nielessä siltä että kaikki ei o ok. Mut seuraan tilannetta ja toivon että se paranee joskus.
Yöllä heräsin vaan kerran vissiin. Olen nyt muutaman yöhön herännyt va kerran, mut olenkin mennyt nukkumaan n. 2-3 aikoihin. Eilen nukuin 1,5 h päikkärit vahingossa. En osaa sanoo onko ne paremmat vai huonommat.
Mut joo, pitää koittaa toi tee juua, et saa nestettä kroppaan. Sit jonkun ajan päästä tehä toi keitto ja syä se. EI sit vissiin paljoo ole, mut kumminki. Ottaa relaxia tä päivä. Mietin vielä, jos tekis joulutorttuja, riippuu, mitä maha sanoo tänään, jos se alkaa ruuan jälkeen taas ulista niin sit on pakko koittaa tehä jotain ja syä kans.