ei sovi koomailumulle, ainakaan koko aikainen.
Iskee psykoosioireet päälle, tai ne on jo hiukan päällä. Väsymystila päällä, tunteet päällä, haluttomuus,voimattomuus päällä. Nukkua ei voi, kun haistan palaneen käryn,jonka lähdettä en löydä. Pelkkä haistaminen vie 2x nopeammin väsymystä. Yritän pysyy tässä elämässä kiinni. Yritän sanoo itelleni että se ei ole todellisuuttakun
a) kestänyt jo aivan liian kauan,
b) missään ei näy savuu eikä tulta
c) vessas ei haise
d) haju on varmaan päänsisällä, koska olen yliväsynyt
e) yritän keskittyy muuhun, kirjoittamiseen, käsitöihin, telkkariin, tietsikkaan
f) kyllä mä tämän selätän, aina olen selättänyt. Olen vahva,vahvempi kun haju.
Tä tärinäkohtausei yhtään auta asiaa. TUlee tunne että jospa sitä luovuttais suosiolla vaan. EI jaksa tätä. Ei jaksa mitään. Olen henkisesti niin väsynyt kun ihminen voi olla va. Uni tekisi tosiaan poikaa, mut mä en vaan kyeenää siihen.
Mä tiesin että näitä oireiluja tulee, kun lääkkeet jätin, mut en tajunnut että niitä tulee paljon vähemmän ku lääkkeiden kanssa ja että tä on vastatoinenkerta vissiin kk sisällä. Mut nihän joku viisas sanoo, et unettomuus tietä aina ongelmia. Eli unisena tapahtuu aika paljon onnettomuuksia, sairauksia yms.
tein tossa kana-makkarasalaatin ja söin sen. Ei oikee tehnyt mieli,mut pakko oli jotain syä. En voi tässä lopettaa syömistäkin. Mun on PAKKO pakottaa itteäni syömään,vaikka leukaluut ei jaksa jauhaa ja nielu ei jaksa niellä. Mieli tekee ihan melkein kaikkea ruokaa ja juomaa,mut kun eteen saa ni halu menee pois. Ja viimeistään sittenkun saa suuhun, ni menee ajatus pakkopullaan. Leivän olen joutunut vaihtaa pehmeempään, kun en jaksa ruisleipää enää purra. Muutenkin kasvikset ym pitää olla aika pehmeitä,että jaksan syä sitten ne. Mutkaipatämä tässä menee,joskus ohi.
Mietin, pitäisikö kokeilla nukahtaahetkeks tähän tuolille. Pään sais hyvin tohon nojalle nojaaja peitto on jo puoliks päällä. Asento olisi hyvä,mut tuleeko uni. Sormet alkaa kirjoittaa jotain ihanmuutamitä ajatuspäänsisällä on . Näppäintenpainaminen tuntu hetkihetkelta painavemmalta.
Taidan koittaa levätä....